61 بیمار کرونایی روز عید را در بیمارستان‌های زنجان سپری کردند


61 بیمار کرونایی روز عید را در بیمارستان‌های زنجان سپری کردند

در حال حاضر 61 بیمار مبتلا به کووید - 19 در مراکز درمانی استان زنجان بستری و تحت مراقبت هستند.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۷ هزار و ۴۶۴ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

همچنین در حال حاضر ۶۱ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۲ مورد بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۹۰۶ رسیده و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان، یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۲ هزار و ۳۵۶ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۷۱ هزار و ۷۴۴ مورد رسیده است.

طبق آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۸ هزار و ۸۸۳ بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان بوده و موارد مثبت بستری براساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۴ هزار و ۲۸۰ مورد رسیده است.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!