هاشم کندی: با کمبود و ضعف تجهیزات به قهرمانی جاده آسیا رفتیم


هاشم کندی: با کمبود و ضعف تجهیزات به قهرمانی جاده آسیا رفتیم

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به برگزاری رقابت های جاده قهرمانی آسیا گفت: اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم و تیم ملی را با آمادگی کامل راهی این مسابقات کردیم، البته در بخش تجهیزات مشکلاتی داریم که نیازمند حمایت و یک عزم جدی است.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به برگزاری رقابت های جاده قهرمانی آسیا گفت: اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم و تیم ملی را با آمادگی کامل راهی این مسابقات کردیم، البته در بخش تجهیزات مشکلاتی داریم که نیازمند حمایت و یک عزم جدی است و امیدوارم رکابزنان کشورمان به دوچرخه و وسایل روز مجهز شوند.

رسول هاشم کندی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متاسفانه در بحث مالی مشکلاتی داریم که به امروز و دیروز مربوط نمی شود و بدون شک در روند کار ما تاثیرات منفی دارد اما با همه این وجود سعی کردیم در بهترین شرایط کارمان را ادامه دهیم تا تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در دو بخش مردان و زنان راهی رقابت های جاده قهرمانی آسیا شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته در رشت، ‌ گیلان، ‌ کیش، قشم و تهران اردوهای آماده سازی را برگزار کردیم و در نهایت با برگزاری یک اردوی کوتاه مدت با هدف آماده سازی بیشتر ملی پوشان در ترکیه راهی رقابت های جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان شدیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: با توجه به مشکلات مالی که داشتیم و بر اساس رایزنی های صورت گرفته تیم ملی را در قالب تیم دانشگاه آزاد راهی اردوی ترکیه کردیم تا رکابزنان کشورمان در ۲ رویداد تک مرحله ای به مصاف رقبا رفته و خودشان را قبل از جاده قهرمانی آسیا محک بزنند.

هاشم کندی ادامه داد: بعد از این مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود تیم ملی به تهران باز می گردد تا خودمان را برای مهم ترین رویداد سال جاری یعنی بازی های آسیایی هانگ ژو آماده کنیم و امیدوارم در رقابت های پیش رو شاهد موفقیت دوباره دوچرخه سواری کشورمان باشیم.

گفتنی است رقابت های جاده قهرمانی آسیا از ۵ تا ۹ فروردین ماه سال جاری به میزبان شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

50 بازی و 29 کلین شیت:/ یک رکورد خاص در اختیار مدافع برزیلی استقلال