راه‌ها و جاده‌های اصلی اهر باز است


راه‌ها و جاده‌های اصلی اهر باز است

فرماندار اهر گفت: راه‌ها و جاده‌های اصلی اهر باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به بارش سنگین و کم سابقه‌ی برف در شهرستان اهر که باعث غافلگیری شدن اهالی و میهمانان نوروزی این شهرستان شد، بلافاصله با هماهنگی لازم و تشکیل جلسات اضطراری، دستگاه‌های مرتبط در جاده‌های ارتباطی حوزه‌های استحفاظی شهرستان مستقر شده‌اند و مشغول خدمت‌رسانی در مسیرهای پرتردد و خطر آفرین هستند.

وی افزود: برای بازگشایی و آسان شدن تردد در مناطق و گردنه‌های برف‌گیر شهرستان اهر تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز در این مناطق مستقر بوده و با وجود کولاک شدید تلاش شده است تا تمام مسیرهای اصلی و گردنه‌ها به‌ویژه گردنه‌ی گویجه‌بل و سامبران با تلاش راهداران بازگشایی و مشکلی در تردد مسافران ایجاد نشود.

خدابخش گفت: راه ۳۰ روستا به علت بارش سنگین برف بسته است و عوامل مربوط مشغول برف روبی هستند که امیدوارم به زودی بازگشایی شوند.

وی افزود: بارش سنگین برف و عدم آمادگی برای این حجم از بارش توسط عوامل شهرداری به دلیل کمبود امکانات و ماشین آلات موجود در شهرداری مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است که ضمن عذرخواهی از همشهریان امیدواریم به زودی این مشکلات رفع شوند.

فرماندار اهر از پذیرایی تعداد ۱۴۳ مسافر گرفتار در کولاک و برف این شهرستان خبر داد و گفت: امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک در مسیرهای ارتباطی این شهرستان توسط عوامل پلیس راه، راهداری و هلال احمر، اسکان مسافران نوروزی در چهار مدرسه به میزبانی آموزش و پرورش انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی همچنین از امدادرسانی به دو مادر باردار و دو بیمار روستایی جهت انتقال به بیمارستان توسط امدادگران هلال احمر نیز خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر چند وقت یک بار باید موها را کوتاه کرد؟