222 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر پرداخت شد


222 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته 174 بنگاه اقتصادی این استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل این استان معرفی شدند که 222 میلیارد تومان به 142واحد از این شمار پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، مهدی صفوی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: درخواست‌های مابقی واحدهای تولیدی نیز درحال تکمیل مدارک برای پرداخت تسهیلات در شعب بانک‌های عامل این استان هستند.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال گذشته در مجموع ۳۰ نشست به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ۴۹۸ مصوبه به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی ابلاغ کرد.

صفوی بیان کرد: این مصوبه ها در زمینه تامین مالی، امور زیربنایی، سوخت، مواد اولیه، تامین زمین، درخواست مجوز، درخواست معافیت مالیاتی و سایر موضوع‌ها در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، شیلات، میراث فرهنگی و گردشگری از طریق دبیرخانه کارگروه مستقردر اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
صفوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل وظیفه دارند نسبت به اجرای کامل مصوبات کارگروه تسهیل برای حمایت از تولید اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها