اتمام پروژه‌های ورزشی، خواسته مردم خراسان شمالی از وزارت ورزش و جوانان


اتمام پروژه‌های ورزشی، خواسته مردم خراسان شمالی از وزارت ورزش و جوانان

استاندار خراسان شمالی گفت: اتمام پروژه‌های ورزشی استان یکی از مهمترین خواسته‌های مردم خراسان شمالی از وزارت ورزش و جوانان است.

محمد رضا حسین‌نژاد، ظهر امروز ۱۱ فروردین ماه، در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی با چوخه که در شهرستان اسفراین برگزار شد، در دیدار با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان تاکید کرد، اظهار کرد: محل برگزاری این مسابقات با ایده آل های لازم فاصله دارد و باید به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: گزارشی از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان ارسال می‌شود و خواستار مساعدت در این حوزه هستیم.

در ادامه این دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: برنامه ریزی دولت اتمام ساخت اماکن ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در امسال است.

سید امیر حسین مطلبی با تاکید بر اینکه طی امسال پروژه‌های جدید تعریف نخواهیم کرد، بیان کرد: اتمام ساخت امکان ورزشی در مناطقی که با تزریق اندک اعتبارات و امکانات قابل بهره برداری است نیز در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است.

مطلبی با اشاره به توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به رشته ورزشی کشتی با چوخه، افزود: این ورزش می تواند پرورش دهنده قهرمانان مختلف و اساس بسیاری از رشته های ورزشی باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)