روز 12 فروردین زمینه استقرار حکومتی مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورد


روز 12 فروردین زمینه استقرار حکومتی مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: 12 فروردین در تاریخ این مرز و بوم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که زمینه استقرار حکومتی مبتنی بر مردم سالاری دینی را در کشور فراهم آورد.

سردار "علی اکبر جاویدان" روز جمعه در گفت و گو خبرنگار ایرنا با گرامیداشت ۱۲ فروردین، افزود: روز جمهوری اسلامی، یادآور تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی است که بفرموده امام راحل (ره)، رمز پیروزی انقلاب، ایمان و وحدت کلمه بود.

وی ادامه داد: ۱۲ فروردین روزی است که سرنوشت آینده نظام اسلامی، این میراث ارزشمند امام راحل (ره) و خون های پاک و مطهر هزاران شهید با دستان توانا و متحد ملت بزرگ و سرافراز ایران رقم خورد و در پرتو برگزاری بزرگترین همه پرسی تاریخ کشور، مشروعیت نظام و استقرار حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی فراهم شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: بی شک در دهه پنجم استقرار جمهوری اسلامی، نیازمند تلاش بیشتر مسوولان و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم تا با تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب ، در جهت حفظ وحدت، انسجام ،اقتدار و نیل به موفقیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گام برداریم.

سردار جاویدان یادآوری کرد: در همین راستا سربازان ولایت در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و حراست از دستاوردهای بزرگ آن بوده و تلاش کرده اند تا با خدمت صادقانه به مردم زمینه تحقق آرمان های والای این انقلاب مردمی بیش از پیش فراهم شود.

وی در پایان ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۲ فروردین ؛ گفت: سرافرازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و با همراهی مردم با بصیرت ایران اسلامی، دولت خدمتگذار و همه دلسوزان نظام را مسالت می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری