ترافیک در محور مشهد-تهران سنگین است/ تردد روان در جاده‌ها


ترافیک در محور مشهد-تهران سنگین است/ تردد روان در جاده‌ها

سمنان- همزمان با ظهر شنبه، سیزدهم فروردین و با اوج‌گیری پیک بازگشت مسافران تعطیلات نوروزی، ترافیک در راه‌های مواصلاتی اصلی استان سمنان سنگین گزارش می‌شود.

به گزارش مهر، همزمان با آخرین روز از تعطیلات نوروزی و مقارن با ظهر روز سیزدهم فروردین ماه، ترافیک در تمام راه‌های مواصلاتی اصلی استان سمنان به خصوص کریدور شرق به غرب در مسیر مشهد به تهران سنگین گزارش شده است.

بیشترین حجم معطلی رانندگان در ورودی و خروجی شهرها است که ازدحام بیشتری در این مکان‌ها وجود دارد.


به دلیل قرارگیری در روز طبیعت، راه‌های فرعی استان سمنان هم از ترافیک پرحجم بی‌نصیب نمانده است و محورهای کوهستانی مانند دامغان به سمت ساری، شاهرود- توسکستان و شاهرود- ابر، شاهرود میامی، دامغان به سمنان، سمنان به شهمیرزاد و مهدی‌شهر و همچنین گرمسار به سمت فیروزکوه از ترافیک پرحجم اما روان برخوردار شده است.

پیش بینی می‌شود افزایش حجم ترافیکی در ساعات آتی را نیز شاهد باشیم تا جایی که در حوالی بعد از ظهر ترافیک سنگین بر جاده‌های استان سمنان حاکم شود. متأسفانه بازهم مانند سال‌های بسیاری مسافران نوروزی توصیه پلیس راه مبنی بر عدم واگذاری بازگشت از مسافرت نوروزی با لحظات آخر را عملی نکردند در نتیجه ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار است.

رئیس پلیس راه استان سمنان لحظاتی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های اصلی استان پرحجم است، گفت: ترافیک در مسیر مشهد به تهران سنگین اما روان گزارش می‌شود همچنین در محور شاهرود به سمت توسکستان نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم.

سرهنگ تقی کبیری با بیان اینکه ترافیک در محور فولاد محله به کیاسر نیز سنگین است، ابراز داشت: مسیرهای خوش ییلاق به آزاد شهر در شهرستان شاهرود و همچنین محور فیروزکوه در محدوده استان سمنان به سمت تهران از ترافیک پرحجم اما روان برخوردار است.

وی با بیان اینکه در محورهای شلوغ و پر ترافیک عدم داشتن عجله و احترام به قوانین از همه چیز مهم‌تر است، تاکید کرد: متأسفانه صبح امروز واژگونی یک پراید در استان سمنان سه کشته و زخمی برجای گذاشت.

همراه داشتن سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو، عدم داشتن عجله برای بازگشت، احترام به قوانین و توصیه‌های راهداری و پلیس راه، رعایت فاصله و سرعت مجاز و مطمئن و… از جمله توصیه‌های دیگر پلیس راه استان سمنان به رانندگان در روز سیزدهم فروردین ماه و در اوج ترافیک پایان تعطیلات نوروزی است.

در صورتی که الزام به بازگشت برای مسافران نوروزی وجود دارد، بهتر است امروز را هم مسافران نوروزی در شهرهای استان سمنان اسکان یابند و فردا به شهر خود بازگردند تا درگیر این ترافیک سنگین نشوند. گفتنی است ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تهران به سمت تهران مانند پاکدشت و شریف آباد نیز سنگین گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند