بهترین کلاه کاسکت چیست؟


بهترین کلاه کاسکت چیست؟

عصر خودرو- برای یک موتور سوار حرفه‌ای بعد از خرید موتور سیکلت مهمترین دغدغه خرید کلاه کاسکت است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برای یک موتور سوار حرفه‌ای بعد از خرید موتور سیکلت مهمترین دغدغه خرید کلاه کاسکت است. هویت اصلی یک موتورباز با کلاه کاسکت او مشخص می‌شود به همین دلیل باید به دنبال بهترین گزینه باشد. در ایران شرکت‌های بسیاری محدودی نسبت به اروپا و آمریکا در بازار کلاه کاسکت مشاهده می‌شود، ولی باز هم برای انتخاب بهترین گزینه باید وسواس به خرج دهید. در این مقاله قصد داریم بهترین کلاه کاسکت که در ایران قابل خرید باشد را به شما معرفی کنیم.

LS2 مدل VALIANT II

بهترین کلاه کاسکت چیست؟

برخلاف بسیاری از برندهیا خارجی LS2 توانسته جای خود را در بازار ایران بسیار قوی کند تا حدی که اغلب مدل‌های این شرکت در کشور یافت می‌شود. مدل والیانت این شرکت بسیار در جهان محبوب است زیرا فک آن قابل چرخش است و همین باعث می‌شود هم به عنوان کلاه بدون فک و هم فکدار مورد استفاده قرار گیرد. فک آن با زاویه 360 درجه در پشت سر راکب قرار می‌گیرد که در کمتر کلاهی شاهد این نوع طراحی هستیم. در کنار این ویژگی، جذابیت این سری به قیمت مقرون به صرفه آن است. قیمت ال اس تو تقریباً از هر برند دیگری در رده خودش پایین‌تر است زیرا ساخت این کلاه در خاک چین و با نیروی کارگر ارزان صورت می‌گیرد. احتمالاً می‌دانید شرکت اصلی ال اس تو در اسپانیا قرار دارد و تمام فرایند تولید با نظارت این شرکت صورت می‌گیرد پس نباید نگران کیفیت آن باشید.

بهترین کلاه کاسکت چیست؟

مشخصات ال اس تو والیانت 2

وزن: 1750 گرم جنس: ABS استاندارها: DOT ECE دارای عینک دارای پد جداشونده ضد حساسیت فک فول متحرک دارای تهویه هوا

مدل 2 والیانت کمی سبک‌تر از سری پیش شده است و ظاهر آن کمی در سال 2022 مانند رقبای خود یعنی AGV دوکی شکل و تهاجمی‌تر شده است.قیمت این مدل LS2 بصورت تقریبی بین 10 تا 14 میلیون تومان در بازار است.

NOLAN مدل N100

بهترین کلاه کاسکت چیست؟

نولان شرکتی است که کلاه کاسکت‌های والتینو روسی (برترین موتورسوار جهان) را هر ساله تامین می‌کند. این شرکت ایتالیایی است و مدل‌های زیادی در بازار عرضه کرده است که تعدادی از آن‌ها وارد ایران شده‌اند. بهترین کلاه کاسکت نولان در کشور، مدل N100 است که فک متحرک دارد. از لحاظ ظاهری کمی طراحی آن کلاسیک است ولی از لحاظ متریالی بسیار باکیفیت است.

مشخصات نولان ان 100

وزن: 1620 گرم جنس: ABS قابیلیت نصب بلوتوث قفل فک عینک یووی پد جداشونده شیلد ضد بخار تهویه عالی

6 رنگ از این سری بصورت عمده در کشور وجود دارد که علاوه بر رنگ‌های بالا تمام مشکی و تمام سفید نیز جزء آن است. قیمت این مدل تقریباً 9 تا 13 میلون در بازار است. که بسته به رنگبندی تفاوت دارد.

AGV مدل K3

بهترین کلاه کاسکت چیست؟

بحث از بهترین کلاه کاسکت باشد ولی از برند ایتالیایی AGV نام نبریم؟ شاید بگوییم اگر در کشوری در اروپا بودیم شماره یک لیست‌مان AGV قرار داشت ولی در ایران متاسفانه تنها یک سری از این برند بصورت گسترده وارد شده است و آن هم سری K2 است که یک میان رده روبه بالا حساب می‌شود. ای جی وی از متریال و طراحی بسیار عالی و باکیفیتی بهره می‌برد و همین باعث شده از سایر رقبا خود متمایز شود. طراحی آن معمولاً بسیار مینیمال و ساده است ولی در عین حال جذابیتی خواستی دارد. سری k3 ای جی وی فکی ثابت دارد.

مشخصات ای جی وی k3

وزن: 1350 گرم جنس: ABS فوق العاده سبک دارای استانداردهای روز اروپا حتی برای مسابقات شیلد نسوز، نشکن و ضد بخار طراحی دوکی برای شکاف هوا

در کشور همین دو رنگ از این مدل را می‌توانید بیابید که قیمتی حدودی بین 11 تا 13 میلون دارد.

معیار انتخاب لیست بهترین کلاه کاسکت

موجود بودن در بازار ایران اعتبار برند تولید کننده کلاه کاسکت جمنس و آلیاژ مورد استفاده در برند گواهینامه‌های استاندارد داشتن لوازم جابی در بازار ایران زیبایی و طرح‌های کلاه کاسکمت نسبت کیفیت به قیمت

البته گفتنی است این کلاه‌ها برای موتورسوار شهری و ریس بهترین هستند و اگر برای کراس سواری یا امر دیگری از موتور سیکلت استفاده می‌کنید شاید بهتر باشد به دنبال کلاس دیگری از کلاه بروید.

نمایندگی فروش این کلاه کاسکت‌ها

این مدل‌ها باتوجه به قیمت‌شان هر جایی نمی‌تواننید بیابید اگر هم بیابید ممکن است وسائل و قطعات آن‌ها را بصورت کامل به شما تحویل ندهند. از جمله وسائل بسیار مهم می‌توان به کول پشی همراه کلاه و آچار اشاره کرد که سه مدل بالا دارا آن هستند. اگر دنبال خرید این کلاه‌ها با خیال راحت بابت اورجینال بودن و گرفتن پک کامل هستید ما فروشگاه استار سیکلت را به شما پینهاد می‌کنیم. استار سیکلت تضمین بهترین قیمت را در کنار تحویل وسائل کلاه کاسکت بصورت کامل را دارد و در صورت عدم رضایت می‌توانید بلافاصله وجه خود را عودت کنید.

توجه: هر چقدر از اهمنیت انتخاب کلاه کاسکت به شما بگوییم کم است و مال دراین‌باره در مقاله‌ای جدا با عنوان "کلاهی که باید برسرمان برود" پرداخته‌ایم که می‌توانید آن را نیز مطالعه کنید.

دانلود با کیفیت


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکس