تصاویر نمونه واقعی ویوو X نوت طراحی و برخی مشخصات اصلی این گوشی را نشان می‌دهد


تصاویر نمونه واقعی ویوو X نوت طراحی و برخی مشخصات اصلی این گوشی را نشان می‌دهد

تصاویر جدید فاش‌شده از ویوو ایکس نوت (Vivo X Note) طراحی و برخی از مشخصات اصلی این گوشی مثل نمایشگر خمیده‌، سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط کاربری Origin OS و سیستم دوربین پشتی آن را تأیید کرد.

ایکس نوت گوشی پرچم‌دار بعدی ویوو ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۱) با برگزاری مراسمی در چین، درکنار گوشی تاشو ایکس فولد و تبلت ویوو پد رونمایی خواهد شد. اکنون پیش از مراسم رونمایی رسمی این گوشی، تصاویری از نمونه‌ی واقعی آن در ویبو منتشر شده است. این تصاویر طراحی شایعه‌شده برای X Note را تأیید می‌کند و برخی از مشخصات مهم آن را نیز نشان می‌دهد.

به‌گزارش گیزموچاینا، ویوو ایکس نوت از نمایشگری با لبه‌ی خمیده بهره خواهد برد که دوربین سلفی در پانچ‌هول بالای آن تعبیه شده است. این گوشی پرچم‌دار حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا و دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست گوشی تعبیه داده شده است.

تصاویر نمونه واقعی ویوو X نوت طراحی و برخی مشخصات اصلی این گوشی را نشان می‌دهد

ظاهراً ایکس نوت بدنه‌ی پشتی چرمی خواهد داشت. سیستم دوربین این گوشی در جایگاه مستطیل‌شکل بزرگ قرار داده شده است که شامل چهار دوربین و یک فلش LED افقی و نام تجاری زایس (Zeiss) است. لوگو ویوو نیز در پایین بدنه‌ی پشتی دستگاه حک شده است. این گوشی در رنگ آبی و مشکی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد. ویوو ایکس نوت به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری OriginOS Ocean اجرا خواهد کرد.

در تصاویر فاش‌شده از این گوشی به نام پردازنده اشاره نشده است؛ اما طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز شود. مدلی که در این تصاویر نشان داده شده است، از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. در شایعات قبلی، اشاره شده است که این گوشی در مدل‌های مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و نیز مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات احتمالی ایکس نوت می‌توان به تراشه‌ی اختصاصی بهینه‌سازی تصویر اشاره کرد.

براساس گزارش‌های پیشین، ویوو ایکس نوت از نمایشگر ۷ اینچی امولد با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. همچنین، از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اولتراسونیک استفاده خواهد کرد. دوربین جلویی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین چهارگانه‌ی آن از دوربین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۸مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. علاوه‌براین، گفته می‌شود این محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات سیمی و شارژ ۵۰ وات بی‌سیم بهره خواهد برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند