توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی ویژه ماه رمضان در سلسله آغاز شد


توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی ویژه ماه رمضان در سلسله آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: 2 هزار و 500 بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همراه وعده های غذایی گرم در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و ایتام این شهرستان توزیع می شود.

سرهنگ عبدالرحمان فرج‌الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ایام ماه مبارک رمضان در راستای بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان، ۶۰ محفل انس با قرآن با هماهنگی دارالقرآن ناحیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در منزل خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: ماه رمضان، بهار قرآن است بنابراین باید از این فرصت طلایی برای ترویج بیشتر این کتاب آسمانی استفاده کرد همچنین مراسم معنوی زیارت عاشورا و یادواره شهدای ماه رمضان نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر عنوان کرد: سپاه و بسیج در دهه پنجم انقلاب اسلامی با رویکرد ولایتمداری، انقلابی، مردمی، اقتدار، عزم راسخ و حرکت شتابنده به سمت قوی شدن در همه ابعاد و خودکفایی گام برمی دارند.

سرهنگ فرج اللهی ادامه داد: در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است همه توان و ظرفیت های سپاه و بسیج برای تحقق این شعار و عملیاتی کردن بیانات ایشان بکار گرفته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش