امریه سربازی در راه و شهرسازی زنجان فراهم شد


امریه سربازی در راه و شهرسازی زنجان فراهم شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام مشمولان متقاضی امریه سربازی در اداره کل راه و شهرسازی این استان فراهم شده است و علاقه‌مندان می توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

مسعود بیات منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، استفاده از ظرفیت‌های اصل ۱۴۷ قانون اساسی و قانون وظیفه عمومی، بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولان تحصیل کرده برای تحقق اهداف سازمان‌ها و ادارات تابعه امریه سربازی انجام می شود.
به گفته وی، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مناطق کمتر توسعه یافته، انتقال تجربه های علمی نسل حاضر و گذشته به جوانان با استعداد نسل آینده و جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان این مهم محقق می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولان تحصیل کرده برای افزایش ارتقاء شاخص‌های علمی و فرهنگی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل تابعه استانی جذب کارکنان وظیفه در راه و شهرسازی با شرایط و ضوابط لازم انجام می‌ شود.
بیات منش اظهار داشت: با توجه به محدودیت سهمیه و فراوانی متقاضی، انتخاب متقاضیان براساس اولویت‌ها و امتیاز ها پس از طی فرآیندی انجام خواهد شد.
بیات منش تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ،۷۰ روز قبل از تاریخ اعزام ماه‌های زوج به مدت ۱۲ روز به سایت وزارت راه و شهرسازی www.mrud.ir مراجعه و در قسمت جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی اضافه کرد: ثبت نام در سایت به معنی پذیرش نهایی نیست و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت بیان شده اعلام خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟