معاون رئیس جمهور: دانشگاه باید محور تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) باشد


معاون رئیس جمهور: دانشگاه باید محور تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) باشد

قزوین - ایرنا - معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: دانشگاه‌ها باید امروز علاوه بر درنوردیدن مرزهای دانش،  به محورتبیین گفتمان امام راحل (ره) تبدیل شوند و آموزه‌های این شخصیت انقلابی را برای جوانان تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی حسینی روز شنبه به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای در نشست هیات رییسه دانشگاه امام خمینی (ره) استان قزوین افزود: کارهای فرهنگی لازم است تا اندیشه‌های امام (ره) بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، حضرت امام (ره) شخصیتی جهانی بود که باورهای القائی نظام سلطه را به چالش کشید.

وی اضافه کرد: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا خارج از مناسبت‌های رسمی، با دعوت از هنرمندان در راستای ترویج اندیشه‌های بلند این شخصیت بزرگ کارهای هنری و فرهنگی انجام داد.

معاون رئیس جمهور: دانشگاه باید محور تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) باشد

حسینی بیان داشت: وجود آثار و کتب تخصصی مشاهیر و دانشمندان اسلامی در رشد و توسعه علمی دانشجویان مهم است و به جای اینکه دانشجویان الگوهای غربی داشته باشند باید از چهره‌ها و دانشمندان ایرانی استفاده کنیم تا بلکه بتوانیم اندیشه‌های ناب را ترویج کنیم‌.

معاون امور مجلس رییس جمهور به سند تحول دولت اشاره کرد و گفت: دولت ضمن توجه به اسناد بالادستی و سیاست های ملی، برنامه راهبردی و عملیاتی برای اداره کشور دارد و برای همین اخیراً ویرایش نخست سند تحول در اختیار نخبگان و آحاد ملت قرار گرفت.

وی یادآورشد: توقع داریم همه مسؤولان در سمت‌های متعدد برنامه داشته باشند.

گفتنی است در این نشست فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند