پیکر بی جان دختر بچه مشهدی غرق شده در چابهار پیدا شد


پیکر بی جان دختر بچه مشهدی غرق شده در چابهار پیدا شد

چابهار- ایرنا - معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: پیکر بی جان کیمیا دختر بچه 13 ساله اهل مشهد پس از حدود 2 روز در آب‌های سواحل مکران با تلاش نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر و نیروهای مردمی و جهادی پیدا شد.

علیرضا میر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پیکر بی‌جان کیما حدود یک کیلومتر بعد از ساحل صخره‌ای دریا بزرگ (محل وقوع حادثه) در میان صخره‌ها توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر چابهار پیدا شد.

وی ضمن تسلیت به این خانواده داغدار و مادر بزرگوارشان از زحمات نیروهای هلال احمر، جامعه صیادان، نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار،گروه‌های جهادی و شهرداری قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا و به گفته شاهدان، پدر خانواده که مهارت خاصی در شنا کردن داشته توانسته بود بیش از ۳۰ دقیقه فرزندان خود را آب‌های مواج دریای مکران در آغوش خود نگهدارد اما شدت موج‌ها به‌گونه‌ای بوده که پدر و دو فرزندش را به سمت صخره‌ها هدایت می‌کند و با برخوردهایی که با صخره‌ها ایجاد می‌شود، پدر با وجود همه شجاعت و اراده‌ای که برای نجات فرزندانش داشته است به شدت صدمه می‌بیند و فوت می‌کند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز بامداد یکشنبه به ایرنا گفت:این خانواده در هنگام مراجعه به دریابزرگ و هنگام بازی یک خانواده چهار نفره بودند که متاسفانه دختر ۱۳ ساله، پسر پنج ساله و پدر ۳۵ ساله این خانواده غرق شدند.

محمودرضا ناصح بیان کرد: برادر کوچک‌تر هنگام بازی در ساحل بر اثر موج دریا به داخل آب هدایت و بعد از آن خواهرش سریعا به طرف دریا می‌رود و غرق می شود و بلافاصله پدر و مادر هم برای نجات فرزندان خود به دریا می‌زنند که متاسفانه پدر هم غرق ولی مادر نجات پیدا می‌کند.

وی گفت: پس از اعلام خبر این واقعه کارکنان اورژانس چابهار در محل حاضر شدند و پس از ساعتی جستجو پیکر بی‌جان ۲ نفر از غرق شدگان توسط تیم‌های امدادی بندرچابهار پیدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟