واقعیت حذف اسم مهسا کمالی از تیم ملی فوتسال چیست؟


واقعیت حذف اسم مهسا کمالی از تیم ملی فوتسال چیست؟

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت: روزنامه شرق روز گذشته با استفاده از مصاحبه مهسا کمالی بازیکن تیم ملی فوتسال با خبرگزاری ایرنا، در صفحه توییترش نوشت: «مهسا کمالی، دختر فوتسالیستی که «شعار جنگ را متوقف کنید» را روی پیراهنش نوشته...

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت: روزنامه شرق روز گذشته با استفاده از مصاحبه مهسا کمالی بازیکن تیم ملی فوتسال با خبرگزاری ایرنا، در صفحه توییترش نوشت: «مهسا کمالی، دختر فوتسالیستی که «شعار جنگ را متوقف کنید» را روی پیراهنش نوشته بود به تیم ملی دعوت نشد».

روز بعد خبرگزاری هایی چون صدای آمریکا (VOA)، ایندیپندنت، رادیوفردا، العربیه فارسی و... با همین عنوان به انتشار این خبر پرداختند و علت دعوت نشدن کمالی به تیم ملی را نمایش شعار ضد جنگ عنوان کردند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟

بررسی ها نشان می‌دهد که نمایش این شعار «جنگ را متوقف کنید» در بازی مس رفسنجان مقابل نفت آبادان در تاریخ 20 اسفند انجام شده است، در حالی که تمام اردوهای تیم ملی که مهسا کمالی به آن دعوت نشده است مربوط به قبل از این ماجراست.

دیروز نیز مهسا کمالی به این موضوع در اینستاگرامش واکنش نشان داد و گفت «این صحبت‌ها به هیچ وجه صحت ندارد و مگر اردوی تیم ملی برگزار شده که من دعوت نشدم؟»

با توجه به بازتاب های جهانی این خبر دروغین، باید دید روزنامه شرق تا چه زمانی به نشر اخبار مغرضانه خود ادامه خواهد داد.

کمالی در اردوی تیم ملی برای حضور در جام کافا که در دی ماه 1400 برگزار شد نیز دعوت نشده بود. در اردوای تیم ملی برای بازی مقابل روسیه در 23 بهمن 1400 نیز ابتدا دعوت نشده بود ولی 30 بهمن بعد همراه 3 نفر دیگر مجدد به اردو دعوت شد. پس از این نیز تیم ملی اردویی را برگزار نکرده است که کمالی به آن دعوت نشده باشد.

واقعیت حذف اسم مهسا کمالی از تیم ملی فوتسال چیست؟

واقعیت حذف اسم مهسا کمالی از تیم ملی فوتسال چیست؟

واقعیت حذف اسم مهسا کمالی از تیم ملی فوتسال چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !