نوسان کرونا در گیلان/ 202 بیمار بستری داریم


نوسان کرونا در گیلان/ 202 بیمار بستری داریم

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 222 بیمار کرونایی بستری داشتیم، افزود: در حال حاضر 202 بیمار کرونایی بستری هستند و حال 43 نفر وخیم است.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نوسان آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۲۲ بیمار کرونایی بستری داشتیم، افزود: در حال حاضر ۲۰۲ بیمار کرونایی بستری هستند و حال ۴۳ نفر وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تکمیل واکسیناسیون کرونا در ارتقای ایمنی فردی و عمومی حائز اهمیت است، تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده تاکنون به بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار گیلانی معادل ۴۹ درصد دز سوم واکسن کرونا تزریق شده است.

مهرابیان گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون همگانی کووید تاکنون بیش از پنج میلیون و ۲۶۴ هزار دز واکسن کرونا به مردم گیلان تزریق شده و انتظار می رود با همکاری بیشتر مردم روند دریافت واکسن همچنان در سطح استان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تزریق واکسن کرونا به گروه سنی پنج تا ۱۲سال، یادآور شد: تاکنون ۳۴ هزار و ۹۲۶ نفر معادل ۱۴.۶ درصد از گروه سنی ۵ تا ١٢ سال در گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند. همچنین هفت درصد از این گروه سنی معادل ۱۶ هزار و ٣٢٣ نفر نیز دز دوم را زدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان