ارائه حدود 1000 اثر در نمایشگاه اسباب بازی/ هفتمین جشنواره اسباب بازی با شعار سال همراه است


ارائه حدود 1000 اثر در نمایشگاه  اسباب بازی/ هفتمین جشنواره اسباب بازی با شعار سال همراه است

مهدی زاده با اشاره به همکاری 105 تولید کننده داخلی در هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: این جشنواره و نمایشگاه با شعار رهبر معظم انقلاب در سال 1401 همراه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آیدین مهدی‌زاده دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی،یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

آیدین مهدی‌زاده در این مراسم گفت: دو سال است که منتظر این سروصدا و گردهمایی هستیم. دوسال است که منتظر این هستیم که مسولان و مردم برای این جشنواره موضوع، کنار هم جمع شوند و خاطره‌ای را رقم بزنند .حمایت وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری و حمایت ۱۰۵ تولیدکننده ایرانی باعث شد که قوت قلب بگیریم.

دبیر نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با بیان اینکه مدیون همه شما همراهان هستیم، افزود: از تمام کسانی که از نظر مالی و معنوی کنار ما بودند تا نمایشگاه اسباب بازی در بهترین شکل برگزار شود، تشکر می کنم. از بخش مالی، امور بین‌الملل، پشتیبانی و سایر همکاران که ما را کمک کردند تا جشنواره و نمایشگاهی درخور نام ایران رقم بزنیم، قدردانی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که تنوع محصولات این رویداد را که در آن حدود ۱۰۰۰ اثر را مشاهده خواهید کرد، بپسندید.این جشنواره و نمایشگاه با شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ همراه است، شعاری که از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی می‌گوید.

ارائه حدود 1000 اثر در نمایشگاه  اسباب بازی/ هفتمین جشنواره اسباب بازی با شعار سال همراه است

بر اساس این گزارش، مهدی علی‌اکبرزاده در این مراسم گفت: من و همکارانم چقدر خوشبخت هستیم که امروز میزبان وزیر محترم آموزش و پرورش هستیم که به معنی کامل از مساله کودک و اسباب‌بازی شناخت دارد.کسی نمی‌تواند در آموزش و پرورش کار کند اما از نیازهای کودک و نوجوان باخبر نباشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه همه ما در نظام تربیت به مسائل کودک و نوجوان توجه داریم، عنوان کرد: اسباب‌بازی نقشی مهم در زندگی کودک داشته و دارد. مگر کسی می‌توانست به عروسک و ماشین‌بازی‌های یک دختر و پسر بی‌محلی کند. ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به موضوع بازی و اسباب‌بازی اهمیت زیادی می‌دهیم. یک نمود این اهمیت همین نمایشگاه و جشنواره اسباب‌بازی است .

علی‌اکبرزاده اظهار داشت: این مژده را به تمام حاضران، تولیدکنندگان و همکاران خودم می دهم که در دو روز گذشته ما عضو انجمن بازی و اسباب‌بازی آسیا شدیم. برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتخاری است که در عرصه فیلم و کتاب در مجامع بین‌المللی حضور دارد و در حال حاضر هم در حوزه اسباب‌بازی بین‌المللی شدیم .حضور در مجامع بین‌المللی به معنی تاثیر پذیرفتن نیست بلکهبه معنی تاثیر گذاشتن هم است.

وی با اشاره به حضور ۱۰۵ نشان اسباب‌بازی در هفتمین جشنواره اسباب بازی، بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد دوستانی که اینجا حضور دارند از مجموعه شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان هستند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطر نشان کرد: ما در سالی هستیم که مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی است. نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک فرمان اجرایی آنرا باید در حوزه تعلیم و تربیت به‌کار ببندیم. بنیان ما در حوزه اسباب‌بازی بر پایه دانش است و باید تولید رونق پیدا کند. با داوران جشنواره صحبت ‌کردم و آثار را ‌دیدم متوجه شدم که در کیفیت چقدر جهش داشتیم و تنوع در فرم‌ها هم زیاد است. صنعت اسباب‌بازی در حال پیشرفت است. ان‌شاالله شاهد جهش تولید در این حوزه در سال‌های آینده باشیم.

گفتنی است، نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۲۱ تا ۲۸ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک