حسین‌پور: مردم فلسطین در روز قدس برای مبارزه جان تازه می‌گیرند


حسین‌پور: مردم فلسطین در روز قدس برای مبارزه جان تازه می‌گیرند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با عملیات های اخیر در عمق سرزمین های اشغالی، ملت فلسطین به جهانیان ثابت کرد که فلسطین هنوز زنده است و برای همیشه زنده خواهد ماند.

کمال حسین پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و اهمیت روز قدس، بیان کرد: صهیونیست ها همیشه در پی آن بوده اند که با روی دادن اتفاقات و حوادث سیاسی در جهان، مسئله قدس و فلسطین به فراموشی سپرده شده و یا حداقل کمرنگ شود اما روز جهانی قدس روز خنثی‌ سازی این توطئه شوم است.

مردم فلسطین در روز قدس برای مبارزه جان تازه می‌گیرند

وی در ادامه اظهار کرد: قدس نماد فلسطین و محور وحدت تمام مسلمانان است و روز جهانی قدس، میراث معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار جهانی است. مردم مظلوم و مقاوم فلسطین در این روز ملت بزرگ اسلام را پشت سر خود می بینند و برای مبارزه تا آزادی کامل سرزمین های اشغالی، جانی تازه می گیرند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به عملیات نظامی روسیه در اوکراین، توجه جهانیان به سمت اروپای شرقی معطوف شده اما با عملیات های اخیر در عمق سرزمین های اشغالی، ملت فلسطین به جهانیان ثابت کرد که فلسطین هنوز زنده است و برای همیشه زنده خواهد ماند. اطمینان دارم حضور مردم در روز قدس امسال پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش