معاون استاندار لرستان: سرانه فضای ورزشی استان کمتر از متوسط کشور است


معاون استاندار لرستان: سرانه فضای ورزشی استان کمتر از متوسط کشور است

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: سرانه فضای ورزشی کشور به ازای هر نفر 75 سانتیمتر و در این استان کمتر از 60 سانتیمتر است.

به گزارش ایرنا، بهرام ستاری روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: اگر بیش از ۵۰ پروژه نیمه تمام لرستان به بهره‌برداری برسد، سرانه فضای ورزشی استان به ۶۰ سانتیمتر خواهد رسید که بازهم با نورم کشوری فاصله زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه لرستان به تدوین برنامه های ورزشی نیاز دارد گفت: این استان در ورزش فوتبال، کشتی، وزنه برداری و رشته های بانوان سرآمد بوده است، از این‌رو باید زیرساخت های ورزشی در این دیار فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: سیاست دولت، جهادی و انقلابی است و مدیری را می خواهد که پاسخگو و رافع مشکل باشد و به وقت اداری بسنده نکند تا موجب رضایتمندی مردم گردد همچنین لرستان نیز نیازمند حمایت همه جانبه بخش خصوصی است.

ستاری اظهار داشت: برنامه های دراز مدت نباید مانع اجرای برنامه کوتاه مدت شود، از این رو استاندار لرستان هم بر همین اساس از مدیران برنامه های یکساله ،۲ ساله و چهار ساله خواسته است.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، مسوولان هم در مقابل مردم و هم در پیشگاه خداوند مسوولیت دارند که اگر این سرلوحه قرار گیرد بسیاری از کم‌کاری ها کاهش می یابد بنابراین مدیران باید هم در محضر خداوند و هم به مردم پاسخگوی این فرصت باشند.

در این مراسم از زحمات ۱۹ماهه حشمت اله امان الهی مدیر کل پیشین تقدیر و سید آرش قیاسیان به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان لرستان منصوب شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راهیابی کشتی‌گیر لرستانی به المپیک توکیو موجب غرور و شادی شد