نماینده تربت حیدریه:مطالبه گری از مسوولان در رفع مشکلات تاثیرگذار است


نماینده تربت حیدریه:مطالبه گری از مسوولان در رفع مشکلات تاثیرگذار است

تربت‌ حیدریه - ایرنا - نماینده شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت:هروقت خبرنگاران با روحیه مطالبه گری پیگیر مشکلات مردم از مسوولان شدند نتایج خوبی حاصل شده چون مطالبه گری خبرنگاران از مسوولان در رفع مشکلات تاثیرگذار است.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، محسن زنگنه چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران تربت حیدریه افزود:متاسفانه امروز خبرنگاران تربت حیدریه خیلی از مسوولان مطالبات جدی و مستند ندارند،در گذشته وقتی خبرنگاران به بعضی حوزه ها ورود کردند اتفاقات خوبی رخ داد اما در سال های جاری کمتر این مطالبه گری ها را از طرف اصحاب رسانه دیده ایم.

وی اظهار کرد:خبرنگاران منطقه تربت حیدریه از ظرفیت های شهرستان هستند و پوشش سفر هیات دولت به تربت حیدریه با تلاش آنها به بهترین شکل رقم خورد.

زنگنه تصریح کرد:تلاش ما این بوده که از ظرفیت خبرنگاران رسمی استفاده کرده و حرف خود را بزنیم و هیچ وقت وارد فضای مجازی نشدیم.

نماینده شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که در مسند مسوولیت قرار گرفته چه اصولگرا و چه اصلاح طلب وقتی مسولیتش تمام شد باید پاسخگو باشد و خبرنگاران باید کمبودهای موجود شهرستان را احصا کرده و از هر مدیری مرتبط با حوزه فعالیتش پیگیر رفع مشکلات باشند.

زنگنه افزود:مدیر انقلابی فردی است که کارش را به نحو احسن انجام دهد و خبرنگاران باید به شکل مستند از مسئولان مطالبه گری داشته باشند.

وی اظهار کرد:در قضیه کارخانه فولاد تربت حیدریه، ۱۴سال پروژه نیمه تمام رها شده بود و خبرنگاران باید پیگیری کنند که چه کسانی عامل تکمیل نشدن به موقع این طرح هستند.

زنگنه گفت:بعد از ۱۴سال هنوز سند زمین به نام شرکت فولاد منتقل نشده چرا خبرنگاران این موضوع را پیگیری نمی کنند.

نماینده شهرستان‌های تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:رسانه باید مسوولان را پاسخگو کند،مدیران مربوط باید در خصوص طرح های نیمه تمام عمرانی در تربت حیدریه که مربوط به حوزه فعالیتشان است پاسخگو باشند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی