طرح برخورد با شایعه‌سازان فضای مجازی در  کیش آغاز شد


طرح برخورد با شایعه‌سازان فضای مجازی در  کیش آغاز شد

کیش - ایرنا - رییس پلیس فضای مجازی و تبادل اطلاعات کیش گفت:  طرح عملیاتی پلیس فتا علیه شایعه سازی در فضای مجازی جزیره آغاز شد.


به گزارش ایرنا، سرگرد محسن بابایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: در اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا علیه شایعه سازی در فضای مجازی با عوامل تولید و یا منتشرکنندگان اینگونه محتواها برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی بااضافه کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی برخی اقدامات برای تولید و انتشار شایعات با اهداف مغرضانه، توطئه، تخریب روابط بین المللی، ایجاد جو بی‌اعتمادی و القا حس ناامیدی در هموطنان صورت گرفته است.
سرگرد بابایی از ساکنان و گردشگران خواست در صورت مواجه با هرگونه محتوا و یا کلیپ صوتی و تصویری منتشر شده در فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، با تجزیه و تحلیل ذهنی اولیه از صحت و سقم موارد منتشره اطمینان حاصل کنند و از باز نشر مطالبی که به جعلی یا واقعی بودن آن شک دارند، خودداری کنند و در چرخه انتشار شایعات قرار نگیرند.
رییس پلیس فتا کیش درگاه اینترنتی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir را به عنوان مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری نام برد و افزود: سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ نیز برای رسیدگی هر چه سریع‌تر به موارد مجرمانه در فضای مجازی در اختیار ساکنان و گردشگران قرار دارد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید