حضور سه ورزشکار زنجانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو


حضور سه ورزشکار زنجانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو

دبیر هیئت تکواندو استان، از حضور سه تکواندوکار زنجانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان برای حضور در سه رویداد پیش رو در سال‌جاری خبر داد.

سونا رزاقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اردوی انتخابی تیم‌ملی تکواندو بزرگسالان ایران برای حضور در رویدادهایی که قرار است طی سال‌جاری برگزار شود، برگزار خواهد شد، گفت: این رویداد طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین‌ماه امسال در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در رویداد پیش رو سه ورزشکار زنجانی به نام‌های امیرسینا بختیاری، سیاوش بیات و نگار عزیزی حضور خواهند داشت، افزود: با توجه به آمادگی بالای ورزشکاران زنجانی، امیدواریم در پایان مسابقات انتخابی تیم‌ملی، شاهد حضور هر سه ورزشکار زنجانی در ترکیب نهایی در اوزان خود باشیم.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه تکواندو ایران در سال‌جاری رویدادهای مختلف و مهم برون‌مرزی از جمله المپیک آسیایی در چین، قهرمانی جهان در مکزیک، همبستگی کشورهای اسلامی، گرند پری ترکیه و ... را پیش رو دارد، اظهار کرد: بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون تکواندو، رقابت‌های انتخابی در گروه بانوان ۲۹ فروردین و در بخش مردان ۲۹ و ۳۰ فروردین برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان در دو گروه مردان و زنان با حضور نفرات برتر دو دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا، جهانی و المپیک نوجوانان، دانشجویان جهان و نفرات نخست رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک برگزار می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان