ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال/ رفع طعم و بوی آب شرب بجنورد


ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال/ رفع طعم و بوی آب شرب بجنورد

استاندار خراسان شمالی بر ضرورت ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد اظهار کرد: برای ترسیم اهداف آینده استان در محورهای آب، کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن، تجارت و گردشگری باید در راستای تحقق شعار سال قدم برداشت.

وی افزود: برای رسیدن به هدف گذاری‌های استان باید با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی نقشه راهی در مسیر اجرایی شدن شعار سال دنبال کرد و در این راه سهم تمام ادارات نیز احصا شود.

وی یکی از معضلات کشور و به تبع آن استان را اتلاف بیهوده آب دانست و گفت: مدیران متولی باید پیگیر حل این معضل باشند.

حسین نژاد تصریح کرد: توجه به حوزه آب‌های مرزی و توجه به تجهیز چاه‌ها و توزیع این آب در سطح استان و اتخاذ تمهیدات لازم در راستای افزایش کیفیت و طعم آب بجنورد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به حوزه معادن نیز اشاره‌ای داشت و گفت: تأسیس شرکت های تعاونی و سهیم شدن مردم به ویژه برای معدن آلبلاغ اسفراین و توسعه صنایع پایین دستی می تواند موجبات اشتغالزایی و رفع دغدغه های خانواده ها را فراهم آورد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه تولیدات و محصولات استان باید به بازارهای بین المللی نیز عرضه شود، افزود: با عرضه این محصولات در سطح ملی و بین المللی شاهد افزایش سطح درآمد استان خواهیم بود.

وی گفت: تولیدات استان باید بومی و در راستای تجاری و برند سازی و ایجاد اشتغال پایدار باشد بنابراین برای تحقق این مهم، مسائل و مشکلات باید اولویت بندی شده و هدف‌گذاری ها مشخص باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)