ضرورت افزایش تزریق دز سوم واکسن کرونا در خراسان شمالی


ضرورت افزایش تزریق دز سوم واکسن کرونا در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی بر ضرورت افزایش تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد صبح امروز در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یکی از مصوبات امروز ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید بر افزایش واکسیناسیون دز سوم است که امیدواریم با رعایت تمام دستورالعمل‌ها بتوانیم از وضعیت قرمز عبور کرده و استان به حالت عادی بازگردد.

حسین نژاد با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در هر حوزه‌ای، ملاک عمل ما در استان خواهد بود، افزود: هر نوع مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تجمعات، تعطیلی‌ها، فعالیت‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را در استان اجرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است، افزود: برای برگزاری مراسم شب قدر و راهپیمایی روز قدس نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال شاهد ورود و خروج بیش از ۴۶۰ هزار نفر به این استان بودیم که یکی از دلایل قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز هم می‌تواند همین مراودات مسافران در سطح استان باشد که خوشبختانه ماندگاری بیماری امیکرون نسبت به کرونا کمتر است.

استاندار خراسان شمالی در خصوص فعالیت‌های آموزش و پرورش نیز گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس دارای تجمع دانش آموزان، ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی