اطلاعیه باشگاه آلومینیوم درخصوص حضور هواداران در بازی روز دوشنبه


اطلاعیه باشگاه آلومینیوم درخصوص حضور هواداران در بازی روز دوشنبه

باشگاه آلومینیوم اراک در اطلاعیه ای از حضور تماشاگران در دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: بنابر پیگیری انجام شده از سوی باشگاه آلومینیوم اراک و موافقت ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان مرکزی، مجوز ورود تماشاگران به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های آلومینیوم و خلیج فارس ماهشهر به ‌صورت رسمی صادر شد.

هواداران آلومینیوم اراک که طی دو سال اخیر و بنابر شرایط کرونایی، اجازه حضور در دیدارهای خانگی را نداشتند، حالا می‌توانند با شرایط اعلام شده از سوی ستاده مبارزه با کرونا، وارد ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک شوند و تیم آلومینیوم را در دیدار با خلیج فارس ماهشهر حمایت کنند.

بنا بر این، مجوز حضور ۳۰ درصد تماشاگران در این مسابقه صادر شده و ۵ هزار هوادار می‌توانند در بازی نیمه‌نهایی وارد ورزشگاه شوند که البته ۱۰ درصد از این سهم به تماشاگران خلیج‌فارس ماهشهر اختصاص می‌یابد.

هواداران آلومینیوم که هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از تهیه بلیت اینترنتی، در روز مسابقه همراه با کارت ملی و کارت واکسن در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک حضور پیدا کنند.

برای ورود به ورزشگاه حتما باید ۱۴ روز از تزریق واکسن هواداران آلومینیوم گذشته باشد و همچنین در زمان ورود به ورزشگاه، ماسک زده و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

زمان آغاز فعالیت و آدرس سایت بلیت‌فروشی بازی تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز دوشنبه، بیست و نهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید