ارتش با بیان مسائل مهم و کار عملی و شبانه‌روزی به جهاد تبیین کمک می‌کند


ارتش با بیان مسائل مهم و کار عملی و شبانه‌روزی به جهاد تبیین کمک می‌کند

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد گفت: ارتش با بیان مسائل مهم و کار عملی و شبانه‌روزی به جهاد تبیین کمک می‌کند.

سرهنگ عبدالعلی فریادی در دیدار با امام‌جمعه بروجرد که امروز ۲۸ فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: ارتش قبل از انقلاب تجهیز محور و نیرو محور بود و وابستگی به ۶۰ هزار مستشار آمریکایی داشت، ولی بدنه ارتش افرادی بودند که گوش به‌فرمان امام خمینی (ره) بودند.

وی تصریح کرد: ارتش در دوران انقلاب با پیوستن به مردم به‌فرمان امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب شدند و روح تازه در کالبد ارتش با فرمان امام (ره) مبنی بر نامگذاری روز ارتش دمیده شد.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد خاطرنشان کرد: ارتش در اوایل انقلاب با کمک سایر نیروها توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و با شروع جنگ حماسه‌های ماندگاری را آفریدند.

فریادی اضافه کرد: نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری و در بحث جهاد تبیین پیشتاز هستند، ارتش با بیان مسائل مهم و کار عملی و شبانه‌روزی به جهاد تبیین کمک می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا خدمات نیروهای مسلح را کم‌رنگ جلوه دهد که جهاد تبیین می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد ادامه داد: اصل ولایتمداری و شایسته‌سالاری و عدالت محوری سرلوحه کار ارتش قرار دارد.

فریادی عنوان کرد: یکی از راز و رمزهای موفقیت نیروهای مسلح ایران اسلامی اطاعت بی‌چون چرا از ولایت و رهبری است.

وی اظهار کرد: مردمی بودن، اعتقادی بودن و شهادت‌طلبی از دستاوردهای مهم ارتش است که دشمنان تلاش دارند روحیه شهادت‌طلبی را از ارتش بگیرند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟