هشت گل در کیسه شاگردان استراماچونی! (عکس)


هشت گل در کیسه شاگردان استراماچونی! (عکس)

نوراللهی و قایدی بدشانس بودند که در این پیروزی بزرگ حضور نداشتند و بدشانس‌تر از آنها عزت اللهی بود که در ترکیب تیمش به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین گروهی که فولاد ایران را هم در خود دارد، در بامداد سه شنبه پرگل‌ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را رقم زد؛ جایی که هشت بار دروازه‌اش را باز شده دید و تنها دو گل را پاسخ داد.

این نتیجه برای تیمی رقم خورد که تا آخرین دقایق بازی دور رفت، شباب الاهلی را شکست داده بود اما در این دیدار همه چیز طور دیگری پیش رفت.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی، هر دو تیم یک گل زدند ولی چهار گل بعدی سهم شباب الاهلی بود. در دقیقه ۵۹ سوفیان هانی گل دوم را برای الغرافه از روی نقطه پنالتی زد اما این، زمینه‌ساز کامبک زردپوشان دوحه نشد.

هشت گل در کیسه شاگردان استراماچونی! (عکس)

پس از این گل بود که درخشش عمر عبدالرحمن تازه آغاز شد. او که پس از پارگی رباط صلیبی و بازگشت به میادین، حالا شانسش را در شباب الاهلی امتحان می‌کند، دو پاس گل استثنایی را فرستاد تا این تیم اماراتی به بردی شگفت انگیز برسد و از همین حالا عنوان بهترین خط حمله را رزرو کند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که سعید عزت اللهی ۸۲ دقیقه حضور داشت و در روز شکست بزرگ، سومین بازیکن برتر تیمش پس از دو گلزن این تیم بود.

مهدی قایدی و احمد نوراللهی اما در فهرست شباب الاهلی حضور نداشتند.

با این نتیجه فولاد ۸ امتیازی در صدر جدول قرار گرفت و شباب الاهلی شش امتیازی به رتبه دوم صعود کرد.

هشت گل در کیسه شاگردان استراماچونی! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری