قالیباف و خانواده در باشگاه 4 درصدی ها؛ اى کاش حرف و عمل مان یکى بود!


قالیباف و خانواده در باشگاه 4 درصدی ها؛ اى کاش حرف و عمل مان یکى بود!

ایراد این است کسى به دیگران رفتارى را نقد کند اما خودش با بستگانش آن کار را انجام دهند. ایراد این است که در مقام رییس قوه مخالف واردات و طرفدار تولید داخلى بود اما در عمل... / ما بخیل نیستیم و ناراحت هم نیستیم. بالاخره دارندگی و برازندگی است. اما کاش جناب قالیباف از روز اول با ما رو راست بود به قول لسان الغیب حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی...

نواندیش- رضا امیری: باز هم فضای مجازی؛ باز هم معجزه تکنولوژی و باز هم رو شدن دست [...] به لطف این نعمت الهی که برخی به دنبال تیشه زدن به ریشه آن هستند؛ چرا چون بدون آن راحت تر بساط ریا خود را می گسترانند!

از این ها که بگذریم احتمالا همه شما تا الان خبر سفر خانواده جناب قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمانی نوه شان را شنیده اید؛ بله همسر؛ دختر و داماد رییس مجلس انقلابی؛ مردی که داعیه رهبری ۹۶ درصدی ها را به قول خودش داشت برای خرید سیسمونی به کشور دوست و برادر ترکیه سفر کردند.

قالیباف و خانواده در باشگاه 4 درصدی ها؛ اى کاش حرف و عمل مان یکى بود!

البته سفر به هر کشورى و خرید هر کالایى از جمله سیسمونى، حق هر شهروند ایرانى است؛ و نمى توان به هیچ ایرانى سفر خارجى او یا خریدش از خارج را ایراد گرفت.

ایراد این است کسى به دیگران رفتارى را نقد کند اما خودش با بستگانش آن کار را انجام دهند. ایراد این است که در مقام رییس قوه از مقاومت گفت، مخالف واردات و طرفدار تولید داخلى بود اما در عمل...

ما بخیل نیستیم و ناراحت هم نیستیم. بالاخره دارندگی و برازندگی است. اما کاش جناب قالیباف از روز اول با ما رو راست بود به قول لسان الغیب حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی دام تزویر مکن چون دگران قرآن را!

بیچاره ماى خبرنگار و در انتظار بسته هاى معیشتى غذایى و اینترنتى و... که تصور می کردیم ایشان هم در جمع ما ۹۶ درصدی ها هستند؛ آخر خودشان چنین گفته بودند؛ اصلا مگر سال ۹۶ با انتقاد از یک وزیری نگفتند که کشوری که لباس فرزند وزیرش از ایتالیا وارد شود اقتصادش درست نخواهد شد!؟ حالا الان چه شد؟! اقتصاد درست شده که دیگر می توان سیسمونى نوه مجلس را از خارج وارد کرد یا مشکل باز هم وزیر روحانی و دولت او بوده یا اینکه اصلا ایراد کار جای دیگر است؟

در کل اینکه آقای قالیباف هر چه دارید و ندارید و هر چه اطرافیان شما در همه این سال ها کردند و نکردند حلالتان؛ اصلا مبارک شما و خانواده، اما با این تناقض آشکار به استعفا فکر کنید. هیچ عذری هم پذیرفته شده نیست، اینکه گناه فرزند را پای پدر نمی نویسند و این ها هم که برخی می گویند بگذارید از جنابتان نپذیریم، چون خود شما هم نشان دادید این را نمی پذیرید؛ بعد هم اصلا فرض می گیریم خبر از کار دختر و داماد تان نداشتید ولی مگر می شود همسر جنابعالی بدون خبر شما از کشور خارج شده باشد؟! اصلا مگر خروج بانوان بدون اذن همسر مجاز شده و ما از آن بی خبریم؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر