لطف بزرگ یوفا به PSG؛ جنجالی بدون مجازات


لطف بزرگ یوفا به PSG؛ جنجالی بدون مجازات

به نظر رفتار تند مدیران پاری سن ژرمن بعد از دیدار مقابل رئال مادرید مجازاتی در پی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رئال مادرید در دیدار تماشایی موفق شد پاری‌ سن‌ ژرمن را با نتیجه 3-1 مغلوب کرده و راهی دور بعد شود. اما در پایان آن دیدار بود که ناصر الخلیفی به سرعت خود را به محوطه نزدیک رختکن دو تیم رسانده و با فریادهای بلند خود داور بازی را به شدت مورد اعتراض قرار داد. لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن نیز ناصر الخلیفی را در این صحنه همراهی می کرد و البته به نظر می رسید قصد او جلوگیری از عصبانیت این مالک متمول بود که اصلا هم نتیجه ای نداشت.

لطف بزرگ یوفا به PSG؛ جنجالی بدون مجازات

حتی یکی از حاضران در صحنه که به نظر از کارمندان باشگاه رئال مادرید بود، این صحنه را با دوربین موبایل خود ضبط ‌کرد و همین کار باعث خشم بیشتر مالک پاری سن ژرمن شد. ناصر الخلیفی که متوجه این کار شده بود، به سمت کارمند رئال مادرید رفته و فریاد زد تو را می ‌کُشم. در ادامه لئوناردو که از عواقب احتمالی این رفتار آگاه بود، خواهان پاک شدن این تصاویر جنجالی از موبایل کارمند باشگاه شده و به نظر در این راه نیز موفق بود.

همچنین دنی ماکلی، داور بازی در گزارش خود مدعی شد رئیس و مدیر باشگاه پاری سن ژرمن رفتاری تهاجمی داشته و قصد داشتند وارد رختکن داوران شوند. همچنین آنها به پرچم یکی از اعضای کادر داوری ضربه زده و آن را شکستند. اما حالا نشریه اکیپ مدعی شد ناصر الخلیفی و لئوناردو هنوز به خاطر رفتارشان پس از بازی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن مجازات نشده اند و حتی دادخواستی در این رابطه نیز از سوی یوفا صادر نشده است. مدیران پاری سن ژرمن رابطه بسیار خوبی با الکساندر چفرین دارند و ممکن است یوفا در این رابطه به آنها تخفیف بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری