سه مرکز آموزش فنی و حرفه ای در دیواندره افتتاح شد


سه مرکز آموزش فنی و حرفه ای در دیواندره افتتاح شد

سنندج- ایرنا- سه مرکز شامل دو مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای و یک مرکز جوار کارگاهی ماشین آلات روز پنجشنبه با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان و سرپرست فرمانداری دیواندره در این شهر به بهره برداری رسید.

رضا سلیمی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سه مرکز شامل مرکز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای طراحی دوخت، آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی در رشته های تصویر برداری، نقاشی و مجسمه سازی و مرکز جوار کارگاهی ماشین آلات است.

وی با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی نقش قابل توجه ای در رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند، گفت: ۲ مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش علاقه مندان حرفه های خیاطی، عکاسی و سایر هنرهای تجسمی راه اندازی شده است، مرکز جوار کارگاهی تولید ماشین آلات کشاورزی هم ظرفیت مناسبی برای آموزش مهارتی جوانان شهرستان است.

وی افزود: هدف از تاسیس و راه اندازی آموزشگاه های آزاد حمایت از بخش خصوصی، اشتغالزایی و دسترسی بیشتر جوانان و افراد جویایی کار به آموزش با کیفیت است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره گفت: باید تلاش کنیم تا نیروهای ماهر و نیمه ماهر را در مجموعه صنایع، تحت آموزش های ضمن کار قرار دهیم تا منجر به افزایش رقابت، افزایش درآمد و بهره وری در این قشر شود.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس| پیام احساسی یک استقلالی