پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شود


پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شود

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا دیزل به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ چینی دو دیفرانسیل آشنا می‌شویم. شرکت خودروسازی پادرا دیزل طی همکاری با شرکای چینی برند ایسوزو ژاپن قصد دارد پیکاپ دو دیفرانسیل کینگ لینگ تاگا H را تولید و به بازار ایران... نوشته پیکاپ کینگ لینگ...

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا دیزل به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ چینی دو دیفرانسیل آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی پادرا دیزل طی همکاری با شرکای چینی برند ایسوزو ژاپن قصد دارد پیکاپ دو دیفرانسیل کینگ لینگ تاگا H را تولید و به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا این شرکت خودروسازی بخش خصوصی اخیرا در صفحه اینستاگرامی خود فرایند تبلیغات پیکاپ چینی کینگ لینگ تاگا H را آغاز کرده و سعی دارد آن را در اواخر اردیبهشت ماه در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ به شکل رسمی معرفی کند.

گفتنی است شرکت آسان کار پادرا که بسیاری آن را با نام پادرا دیزل می‌شناسند از سال ۱۳۹۲ به عنوان نماینده کامیون و ماشین‌های آتش نشانی TATRA truck جمهوری چک در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون قصد دارد با عرضه یک پیکاپ دو دیفرانسیل چینی سهم زیادی از این بخش از بازار را به خود اختصاص دهد. در ادامه با مشخصات این پیکاپ چینی آشنا می‌شویم.

مشخصات کینگ لینگ تاگا H

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شودپیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شود

برند کینگ لینگ با وجود اینکه یک برند کمتر شناخته شده چینی محسوب می‌شود، اما پیکاپ‌های بسیار مناسبی را تولید می‌کند که کینگ لینگ تاگا H یکی از بهترین محصولات این خودروساز به‌شمار می‌رود؛ چراکه این پیکاپ طی مشارکت ایسوزو ژاپن طراحی شده و توانسته به بازارهای اروپایی نیز راه پیدا کند.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شودپیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شود

برای این پیکاپ چینی یک موتور ۱.۸ لیتری توربو GDI در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. مشتریان می‌توانند در بازارهای مختلف برای این خودرو سه گیربکس 5 سرعته دستی، 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک را سفارش دهند، اما شنیده‌ها حاکی از آن است این خودرو با گیربکس 6 سرعته دستی روانه بازار ایران خواهد شد. همچنین این خودرو قرار است در تیپ نیمه فول در بازار ایران به فروش برسد.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شودپیکاپ کینگ لینگ تاگا H توسط خودروسازی پادرا در ایران عرضه می‌شود

کینگ لینگ تاگا H در تیپ نیمه فول از امکاناتی چون سنسورهای هشدار دهنده میزان فشار بار تایرها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم کروز کنترل، موس پد، مولتی مدیا و مانیتور لمسی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر، کلاستر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، دوربین 360 درجه، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما، رادار هشدار خروج از خط (رادار بین خطوط)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...