حضور رئیس سازمان زندان‌ها در مسجد احمدیه نارمک


حضور رئیس سازمان زندان‌ها در مسجد احمدیه نارمک

رئیس سازمان زندان‌ها در نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان در جمع مردم و نمازگزاران مسجد احمدیه تهران حضور یافت.

حضور رئیس سازمان زندان‌ها در مسجد احمدیه نارمکبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه سلسله دیدار‌های مسئولان ارشد قوه قضائیه با مردم در ایام ماه مبارک رمضان رئیس سازمان زندان‌ها به نمایندگی از رئیس دستگاه قضا جهت دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات و بررسی درخواست‌های قضایی آنان در مسجد احمدیه نارمک حضور یافت.

محمدی در سخنانی خطاب به نمازگزاران گفت: کسانی که در زندان‌ها هستند از افراد ضعیف جامعه هستند که یا به لحاظ فکری و یا به لحاظ مالی دچار فقر و استضعاف هستند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که زندان‌ها را به معنی واقعی کلمه به ندامتگاه تبدیل کنیم.

رئیس زندان‌های کشور تصریح کرد: برای توفیق در این هدف باید با کار‌های فرهنگی و برنامه ریزی‌های علمی نگرش زندانی را تغییر دهیم تا او به حیات طیبه بازگردد.

محمدی به مساله اشتغال در زندان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال تمام تلاش ما توسعه اشتغال حداکثری در زندان‌ها به عنوان مهمترین بستر اصلاح و تربیت است.

عضو شورای عالی قوه قضائیه گفت: نگاه ما به زندانیان کرامت محور است.

وی با اشاره به تأکید حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با زندانبانان که فرمود: با زندانی هرکه باشد رفتار انسانی داشته باشد گفت: ما باید با زندانیان صرف نظر از نوع جرم و... باید رفتاری کرامت محور داشته باشیم تا آن‌ها با پذیرش برنامه‌های اصلاحی و تربیتی به زندگی سعادتمندانه بازگردند.

وی در ادامه ضمن گفتگو و رسیدگی به درخواست‌ها به سوالات نمازگزاران در خصوص زندان‌ها و مسائل قضایی پاسخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه قدرانی حماس از یمن