تصادف مرگبار زانتیا در جاده صدرا شیراز 3 کشته و زخمی برجا گذاشت + عکس


تصادف مرگبار زانتیا در جاده صدرا شیراز 3 کشته و زخمی  برجا گذاشت + عکس

حوادث رکنا: به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، بروز حادثه رانندگی در جاده صدرا سه کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش رکنا، محمدهادی قانع جمعه دوم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این حادثه ساعت ۱:۲۱ دقیقه بامداد امروز از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ به همراه گروه امداد و نجات به جاده صدر اعزام شدند.

او افزود: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری زانتیا، حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل به درون رودخانه نهر اعظم سقوط کرده است.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، سه سرنشین این خودرو ( سه جوان با میانگین سنی ۲۵ سال) بر اثر شدت این حادثه از خودرو به فضای بیرون پرتاب شده بودند.

قانع ادامه داد: تیم امداد نجات جاده‌ای پس از نصب علائم هشدار دهنده، ایمنی کامل محور و جلوگیری از حوادث ثانویه با کمک عوامل اورژانس حاضر در محل، مصدومان را برای اعزام به مراکز درمانی به سطح جاده منتقل کردند.

او عنوان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد یکی از سرنشینان در همان لحظات اولیه و براثر شدت جراحات وارده جان باخته است و دو سرنشین دیگر به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز افزود: آتش نشانان پس از رفع نشتی سوخت وسیله نقلیه و پاک سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک