کارگران با ایثار و مجاهدت در رونق تولید نقش تعیین کننده‌ای دارند


کارگران با ایثار و مجاهدت در رونق تولید نقش تعیین کننده‌ای دارند

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ایثار و مجاهدت قشر نجیب، شریف و بی‌ادعای کارگری در جهش اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کشور نقشی تعیین کننده دارد.

حامد آرامش روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت فرا رسیدن هفته کار و کارگر اظهارداشت: تقارن این ایام با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایران آباد خستگی نمی شناسند و پای کار انقلابند.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، کارگران در بخش اقتصاد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و اشتغال گام‌های بزرگی برداشته‌اند، تاکید کرد: نباید توجه به خواسته های این قشر از جامعه محدود به هفته کارگر باشد و همچنان راه زیادی در مسیر تکریم مقام کارگر پیش‌روی جامعه و بویژه مسوولان است‌.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند، اظهارداشت: دولت مردمی سیزدهم در مدتی که مسوولیت اجرایی کشور را بر عهده گرفته، نشان داده رسیدگی به مسائل و موضوعات جامعه کارگری در اولویت آنها قرار دارد.
وی گفت: صیانت از نیروی کار و حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را در استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک راهبرد و هدف جدی تعریف کرده‌ایم و برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.
آرامش تصریح کرد: بدون شک بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادهای مسوول، کارفرمایان و کارآفرینان است تا با مسوولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری