آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی


آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی (http://www.araas.ir/amsterdam/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

سریال آمستردام

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

سریال آمستردام

سریال آمستردام به کارگردانی مسعود قراگوزلو و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است سریال متفاوت در نمایش خوانگی است که به زودی منتشر خواهد شد.

در خلاصه ی داستان آمستردام آمده … در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می‌سُرایند! رویاهایی را که کابوس‌شان است! در پهنه‌ی آمستردام…

ما یه خونواده‌ایم ، یه خونواده‌ی عادی ، با یه کسب و کار آبرومند….

بازیگران این سریال نمایش خانگی عبارتند از مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی , هنگامه قاضیانی ، مجتبی پیرزاده، ارمیا قاسمی، هدیه آزیدهاک، بابک قادری، آوا دارویت , روشنک گرامی , رویا جاویدنیا , شهرام حقیقت دوست ، سید فهام سعادتمندی، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، محمد صدیقی‌مهر، علیرضا آقاخانی،امیرحسین غمخوار و عباس غفار

در ادامه با ما باشید تا با بیوگرافی بازیگران سریال آمستردام و نقش هایشان در این سریال آشنا شوید.

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

شهرام حقیقت دوست متولد 27 اسفند 1351 می باشد. او اصالتا اهل رشت می باشد. دارای مدرک کارشناسی تاتر از دانشگاه آزاد می باشد. او فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1376 و با فیلم پسر کارون آغاز کرد و اوج کار او حضور در سریال خط قرمز در سال 79 بود که باعث شهرت او شد و توانست به خوبی شناخته شود.

………………………………………………………………………………………

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

مهدی سلطانی سروستانی متولد 1 شهریور 1350 در شیراز است. وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه می باشد. از بازی در تئاتر شروع کرد و حالا عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران است.

…………………………………………………………………………………………

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

هنگامه قاضیانی متولد 31 اردیبهشت سال 1349 در مشهد می باشد. او فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می باشد. ایشان بازیگر نقش شیوا سریال آمستردام را بازی می کند.

…………………………………………………………………………………………..

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد. فعالیت هنری خوانندگی در کنار بازیگری و همچنین کار در عرصهه مدلینگ از کارهای مهدی پاکدل است. برادر بزرگ مهدی، حسین پاکدل مجری و بازیگر و مسعود عکاس و مجری است. او همسر رعنا آزادی ور می باشد. نقش باربد سریال را مهدی پاکدل بازی می کند.

…………………………………………………………………………………………………………..

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

مینا ساداتی بازیگر سینمای ایران است. مینا ساداتی در سال 1360 در تهران متولد شده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا تهران و آموزشگاه بازیگری کارنامه میباشد. او همسر بابک حمیدیان بازیگر خوب کشورمان است.

……………………………………………………………………………………………………

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

مجتبی پیرزاده متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است، تحصیل کرده مدرسه البریز در تهران می باشد. او با سریال سایه بان اولین تجربه تصویری خود به شهرت رسید. نقش شجاع سریال آمستردام را او بازی می کند.

………………………………………………………………………………………………………

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

ارمیا قاسمی متولد 27 مهرماه 1368 در تهران می باشد. وی اصالتا اهل تهران است. او یک برادر بزرگتر از خود نیز به نام ایلیا دارد. ارمیا قاسمی مدتی فعالیت مدلینگ داشته و از بازیگران تازه کار کشورمان است. نقش پدرام سریال آمستردام را او بازی می کند.

………………………………………………………………………………………..

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

روشنک گرامی متولد 1 مهر ماه 1362 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشکده سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری می باشد. نقش بیتا سریال آمستردام را روشنگ گرامی بازی می کند.

………………………………………………………………………………………………………

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

آوا دارویت متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا می باشد و رشته ی تحصیلی وی فوق لیسانس روانشناسی بالینی می باشد. آوا در خانواده ی چهار نفره بزرگ شده است و یک برادر کوچکتر از خود به نام آرمان دارد. هفت سال اول زندگی اش را در ایتالیا بوده و بعد از آن به ایران آمده و در شهر میانه در استان آذربایجان شرقی به زندگی خود ادامه داده اند و هم اکنون در تهران زندگی می کنند. نقش آوا سریال آمستردام را خانم دارویت بازی می کند.

………………………………………………………………………………………………………..

آمستردام جدیدترین سریال نمایش خانگی

نسیم ادبی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل ایران است. نقش بهارک سریال را نسیم ادبی بازی می کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان