قرارگاه توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی راه اندازی شد


قرارگاه توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی راه اندازی شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی گفت: قرارگاه تحول و توانمندسازی این نهاد به منظور اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی در سه شهرستان این استان راه اندازی شد.

علی شاهینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرارگاه در خانه های احسان شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین و با همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح ظرفیت ها و توانمندی های بانوان، جوانان و شهروندان از ابعاد مختلف شناسایی می شود و این افراد را با مساعدت مالی و یا معرفی به دستگاه های ذیربط در جهت توانمندسازی اقدام می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی افزود: این قرارگاه در حوزه های عمرانی و زیرساختی مناطق کمتر برخوردار و حاشیه ای نیز ورود می کند و خدمات شهری این مناطق همچون آسفالت کوچه ها، روشنایی معابر و مشکلات بخش آب، برق، گاز و مخابرات این مناطق را احصاء و توسط دستگاه های مربوطه پیگیری می کند.

وی ادامه داد: سعی داریم تا این مناطق را از حاشیه به برخوردار تبدیل و جوانان پرشور، مستعد و خلاق در این مناطق را حمایت کنیم.

شاهینی اضافه کرد: شاهینی ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی نیز متولی اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها هستند که هر کدام از آن ها مسئولیت های خاصی را در محلات مختلف در سطح استان و کشور بر عهده دارند با این طرح همکاری می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...