نخستین فرمانده انتظامی شهرستان باروق معرفی شد


نخستین فرمانده انتظامی شهرستان باروق معرفی شد

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس باروق گفت: در راستای استقرار اداره‌ها و با ارتقای پاسگاه انتظامی به ستاد فرماندهی، اولین فرمانده انتظامی این شهرستان منصوب و معرفی شد.

صالح حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه‌اندازی فرماندهی انتظامی در باروق امنیت سرمایه‌گذاری را با توجه به وجود معادن غنی و همچنین ظرفیت کشاورزی در این شهرستان برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی باروق و قرار گرفتن محور سرچم در این شهرستان راه‌اندازی فرماندهی انتظامی در برقراری امنیت در راه‌ها موثر خواهد بود، ادامه داد: همچنین با استقرار فرماندهی انتظامی، پلیس راهور و آموزشگاه‌های رانندگی در این شهرستان دایر می‌شود.

سرپرست فرمانداری باروق گفت: تاکنون ۱۱ اداره از جمله آب و فاضلاب، جهادکشاورزی، پست، گاز و کتابخانه عمومی در این شهرستان به صورت دائمی و نمایندگی استقرار یافته و بزودی اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و منابع طبیعی راه‌اندازی می‌شود.

حسینی افزود: سرهنگ "علی واحدی" طی آیینی با حضور جانشین، معاون عملیات و رییس بازرسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب، اعضای شورای تامین، جمعی از مسوولان و معتمدان باروق به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان تازه تاسیس معرفی شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ واحدی پیش از این به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان‌های اشنویه و نقده مشغول فعالیت بود.

بخش باروق به همراه بخش چهاربرج از توابع شهرستان میاندوآب بودند که در ۲۱ تیرماه سال گذشته براساس مصوبه هیات دولت به بخش ارتقا یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...