ظهور خوشید عالمتاب انقلاب اسلامی، نقطه عطف در تاریخ معاصر است


 ظهور خوشید عالمتاب انقلاب اسلامی، نقطه عطف در تاریخ معاصر است

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن این پیام به شرح زیر است: ظهور خوشید عالمتاب انقلاب اسلامی، نقطه عطف در تاریخ معاصر است و نمود حکومت الاهی صالحین. از آن گاه که نطفه شوم و ناپاک رژیم جعلی صهیونیستی، با اهداف پلید استکبار و امپریالیسم جهانی با نقشه راه «از نیل تا فرات» و سپس «از نیل تا عدم کشورهای اسلامی و مسلمانان» بسته شد؛ ددمنشانه ترین...

 ظهور خوشید عالمتاب انقلاب اسلامی، نقطه عطف در تاریخ معاصر است
به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن این پیام به شرح زیر است:

ظهور خوشید عالمتاب انقلاب اسلامی، نقطه عطف در تاریخ معاصر است و نمود حکومت الاهی صالحین.

از آن گاه که نطفه شوم و ناپاک رژیم جعلی صهیونیستی، با اهداف پلید استکبار و امپریالیسم جهانی با نقشه راه «از نیل تا فرات» و سپس «از نیل تا عدم کشورهای اسلامی و مسلمانان» بسته شد؛ ددمنشانه ترین جنایات شیطانی و غیر بشری، در آشکار و نهان، علیه پیروان اسلام به منصه ظهور رسید.

امام امّت (ره) با دیدى پیامبرگونه، به درستی خطر جرثومه فساد رژیم صهیونیستی را گوشزد کردند که : «روز قدس، روز اسلام است. باید مسلمین به هوش بیایند» و رهبر معظّم انقلاب نیز تیزبینانه مسلمانان مجاهد را مخاطب قرار دادند که : « [باید] روز قدس را و همه این ایّام را که لیلة القدر تاریخ اسلام است به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملّت های مسلمان و مخصوصا ملّت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم».

روز قدس، نماد حضور و وحدت آزادگان جهان در آشکارترین عرصه بیداری و بصیرت و عظمت و اقتدار و رویارویی با شنیع ترین مظاهر جور و خباثت و رذالت و دنائت است.
بی گمان بر نویسندگان متفکر و هنرمندان متعهد و شاعران متبحر و فرزانگان متدین و متشرع است که در این «یوم الله» مبارک، بر پیام عملی «مقابله مستضعفین با مستکبرین و منافقین و خائنین» به انسانیّت و اسلام ناب محّمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)، پای بفشارند.

تکلیف امروز و هر روز ما، مبارزه حق طلبانه با مظاهر کفر و صهیون تا نابودی غده سرطانی اسرائیل است و وصول انسان به آرامش و مردمی.

با شوق رهایی ات، نفس می گیریم
ای قدس تو را ز خار و خس می گیریم

ما خاک تو را، به تین و زیتون سوگند
فردا ز نفاق و کفر پس می گیریم

سید محمد حسینی
رییس اتحادیه جهانی تقریب نهاد نویسندگان ، شعرا و هنرمندان مسلمان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج