امام جمعه اهل سنت کیش: قدس بخشی از دین اسلام است


امام جمعه اهل سنت کیش: قدس بخشی از دین اسلام است

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش گفت: قدس به عنوان معراج گاه پیامبر اکرم (ص) و اولین قبله گاه مسلمانان بخشی از دین اسلام است و امت اسلامی نمی توانند نسبت به آن بی تفاوت باشند.

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت جزیره کیش با اشاره به اینکه نام گذاری اخرین جمعه ماه مبارک مضان به عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت: این نام گذاری نشان از اهمیت قدس و مسجد الاقصی نزد امام راحل و مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی به قدس بی تفاوتی به اسلام است اظهار داشت: امروز این مکان مقدس اسیر جنایتکارترین رژیم دنیا است که ملت فلسطین برای دفاع از آن باید حمایت مسلمانان جهان را داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت کیش یادآور شد: امروز امت اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین تنها نیستند.

وی با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و اماده شدن نقاط مختلف کشور از جمله جزیره کیش برای سهم آفرینی در آن افزود: مردم بی صبرانه منتظر نقش آفرینی در این رویداد هستند و برای تحقق آن زیرساخت های لازم از سوی مسوولان باید فراهم شود.

امام خمینی(ره) در روز ۱۶ مرداداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری که همزمان با دوره تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان بود را به عنوان روز جهانی قدس تعیین کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم /اعزام زائران هرمزگان ازفرودگاه بین المللی بندرعباس به جده