برداشت غیرمجاز از کیف رمزارز توسط دوست صمیمی


برداشت غیرمجاز از کیف رمزارز توسط دوست صمیمی

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیر مجاز از کیف پول ارز دیجیتال دوست خود داشت.

برداشت غیرمجاز از کیف رمزارز توسط دوست صمیمیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید نظام موسوی اظهار کرد: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که به دلیل نداشتن اینترنت از شخصی با هویت معلوم که از دوستان وی است، در خواست داشته که مبلغی از رمز ارز‌های وی را بفروشد که او علاوه بر فروش ارز دیجیتال اقدام به انتقال غیرمجاز ارز به کیف پول خود کرده است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران بیان داشت: متهم از آگاه نبودن شاکی استفاده نموده و اقدام به برداشت غیرمجاز از کیف پول شاکی نموده است.

این مقام مسئول ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده منکر بزه انتسابی شد و اظهار داشت که تمام انتقالات با اطلاع صاحب حساب انجام می‌باشد که پس از روبرو شدن با مستندات جرم، بیان داشت که همه رمزارز‌هایی که به صورت غیرمجاز برداشت نموده است، به حساب شاکی عودت می‌دهد و در نهایت پرونده به همراه مجرمین تحویل مراجع قضائی گردید.

سرهنگ موسوی افزود: اولین کاری که برای امنیت دارایی ارز دیجیتال باید انجام دهید، مراقبت از اطلاعات شخصی حسابتان است؛ رمز عبور خود را در اختیار هیچ‌کس نگذارید اگر فردی به کلید خصوصی (Private Key) و کلمات بازیابی کیف پول شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند در هر کجای دنیا که باشد، کیف پول شما را هک کرده و دارایی‌هایتان را به کیف پول دیگری انتقال دهد.

این مقام مسئول به مردم هشدار داد: به‌هیچ‌عنوان اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری خودتان در صرافی‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهید؛ به یاد داشته باشید که هیچ‌کس، حتی نزدیک‌ترین دوستانتان نمی‌توانند به‌اندازه خود شما در برابر محافظت از دارایی‌هایتان هوشیار باشد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از هموطنان خواست: هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری