فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم


فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

برای طالع بینی حروف ابجد ابتدا باید برج طالع خود را بیابید. هر سال ۱۲ ماه دارد و به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که به ترتیب عبارتند از:

۱: حمل - ۲: ثور - ۳: جوزا - ۴: سرطان- ۵: اسد -۶: سنبله - ۷: میزان - ۸: عقرب - ۹: قوس - ۱۰: جدی - ۱۱: دلو - ۱۲: حوت.

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولد تان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید. دقت داشته باشید که این برج‌ها با ماه تولد متفاوت هستند. در واقع برجی که برای طالع بینی حروف ابجد محاسبه می‌شود ربطی به ماه تولد فرد ندارد و می‌تواند با آن یکی بوده یا متفاوت باشد.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : امروز شما به طور ناگهانی احساس می کنید که سطح انرژی تان خیلی بالا رفته است و از لحاظ جسمانی خیلی قبراق و سرحال هستید. سعی کنید از این موج انرژی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این وضع باعث می شود به این فکر بیفتید که به احساسات خود نیز اهمیت بیشتری داده و جان تازه ای ببخشید. در هر حالتی به احساسات واقعی خود وفادار باشید و بر اساس آنها رفتار کنید. به همه نشان بدهید که نباید شما را دست کم بگیرند. لزومی ندارد برای نشان دادن قدرت خود رفتاری تند یا تهاجمی داشته باشید، کافی است اگر کسی شما را مورد آزار و اذیت قرار داد قدرت و شهامت کافی برای دفاع از خودتان نشان دهید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر : حال و هوای امروزتان کمی با روزهای دیگر متفاوت است. شاید چون موانع جدیدی را بر سر راه تان می بینید. به جای این دست و آن دست کردن، سعی کنید فردی که جلوی پای شما سنگ می اندازد را از سر راه تان بردارید، در غیر این صورت خودتان از مسیر اصلی دور خواهید شد. امروز واقع بین باشید و به آینده خود با دید بازتری نگاه کنید. آیا برای آنچه در آینده می خواهید، قدمی برداشته اید؟ اگر جواب شما منفی است، امروز بهترین زمان برای شروع است.

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر : مدتی است که نسبت به زندگی ناامید هستید اما امروز دیدتان عوض می شود و امید بیشتری به رابطه دارید. از این فرصت استفاده کنید و کارهای نیمه تمام تان را به پایان برسانید. یکی از اشکالات شما این است که حرف های تان را نمی زنید یا به بیان دیگر خودخوری می کنید. به جای اینکه به تنهایی نگرانی های تان را حل کنید از افراد با اعتماد اطراف تان کمک بگیرید. با بیان آنچه در دل تان است نه تنها در محیط کار بلکه در رابطه عاطفی و اجتماع نیز موفق تر خواهید بود.

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر : می خواهید تصمیم مهمی بگیرید اما بهتر است که کمی دیگر هم صبر کنید. اطراف تان جو سنگینی دارد بنابراین زمان خوبی برای برداشتن قدم های بزرگ نیست. شما فردی خلاق هستید اما اعتماد به نفس کافی ندارید ولی این را بدانید که بدبینی حلال هیچ مشکلی نیست. آرام باشید و سعی کنید که حس درونی تان شما را هدایت کند. هنگام صحبت کردن اعتماد به نفس داشته باشید زیرا در غیر این صورت دیگران روی حرف های شما حساب باز نخواهند کرد. به زودی برای یکی از سوال های تان پاسخی می یابید که زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر : امروز خودتان را بیش از حد درگیر جزئیات نکنید. اگر بیش از اندازه درگیر خرده کاری ها شوید اصل مطلب را فراموش کرده و نخواهید توانست آنطوری که باید و شاید کارهای تان را به انجام برسانید. البته که توجه به جزئیات از اهمیت زیادی برخوردار است اما به شرطی که مزاحم به انجام رساندن اصل کار نشود. به جای اینکه نگران چیزهای پیش پا افتاده و بی اهمیت شوید سرعت عمل خودتان را کمی بالا ببرید.

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : شما فرد ساده و صادقی هستید اما شاید داشتن کمی سیاست به نفع تان باشد. آنچه در حال حاضر احتیاج دارید، تغییر است. شما باید روش زندگی تان را کمی تغییر دهید، در خرج کردن پول تان محتاط تر باشید و فعالیت های تان را متنوع تر کنید. آنوقت خواهید دید که زندگی فراتر و زیباتر از آنچه شما فکرش را می کنید است. شما به نظرات دیگران در مورد خودتان اهمیت زیادی می دهید اما یادتان باشد در هر شرایطی آنچه اولویت زندگی تان است تنها خودتان هستید.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : امروز روزی است که باید قدرت تحمل تان را نشان دهید. همه چیز به شما بستگی دارد. شما در شرایطی قرار می گیرید که باید از تمام توانایی های تان استفاده کنید. اگرچه ممکن است تاثیر برخی از کارهای تان را اکنون نبینید اما در آینده نزدیک از تلاشی که کردید رضایت کامل را به دست خواهید آورد. اخیرا فردی که چشم دیدنش را نداشته اید به سمت تان آمده و با رفتارهای خود سعی دارد خودش را در دل شما جا می کند. بهتر است که دست از پیش داوری بردارید و بگذارید زمان همه چیز را ثابت کند.

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : این روزها دودل هستید. احساس می کنید که زمین زیر پای تان ترک خورده است و شما امنیت کافی را برای قدم زدن روی آن ندارید اما حتی در این شرایط هم بدبینی و ترس را کنار بگذارید و بر ایده های خلاقانه خود تکیه کنید. با اعتماد به نفس کافی به نتیجه دلخواه تان خواهید رسید. شما فردی هستید که هرکس دوست دارد با شما در ارتباط باشد اما خودتان را به کم نفروشید. به دنبال رابطه های بلندمدت باشید. در غیر این صورت تنها وقت با ارزش وانرژی تان را هدر خواهید داد.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : در محیطی هستید که آدم های خطرناک در اطراف تان زیاد هستند اما شما فهمیده اید که آزاری به شما نخواهند رساند و از این لحاظ خیال تان کمی راحت تر شده است. اگر در حل مسائل از دیگران کمک بخواهید و تنها روی حرف های آنها تکیه کنید، گیج تر می شوید. هرکس تفکرات خاص خود را دارد، بنابراین در حل مشکلات تان به آنچه دل تان می گوید اعتماد کنید و طبق آن پیش بروید.

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر : این روزها مدام بهانه می گیرید که احتمالا دلیلش شرایط مالی یا حتی سلامت تان است اما نگذارید که این نگرانی شما را از پا درآورد. شما توانایی زیادی برای غلبه بر مشکلات تان دارید. به دیگران اعتماد کنید و دست تان را به آنها بدهید تا شما را یاری کنند. اگر خوش بینی خود را افزایش دهید دنیا بیشتر به کام تان خواهد بود. اگر با معضلی در رابطه عاطفی تان دست و پنجه نرم می کنید امروز زمان خوبی برای حل آن است.

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر : شما فرد لجبازی هستید اما امروز باید کمی آرام تر برخورد کنید. اگرچه ساکت ماندن در برخی شرایط سخت است اما اگر می خواهید که زندگی بهتری داشته باشید باید گاهی کوتاه بیایید و در مقابل دیگران سکوت کنید. اگر از دست دیگران به دلیل قضاوت های بی جای شان نگران هستید، بدانید که هر کسی زندگی را از عینک خودش می بینید، بنابراین این که فردی شما را به اشتباه قضاوت کرد چیزی از ارزش شما کم نمی کند.

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز / 12 اردیبهشت ماه + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر : امروز سعی کنید کمتر نگران دیگران و کارهای شان باشید. چه لزومی دارد که حتما تمام وقت و انرژی اضافه خود را صرف دیگران کنید؟! شما هم مثل هرکس دیگری باید زمانی را به خودتان و انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص بدهید و امروز که برنامه کاری تان زیاد سنگین نیست فرصت فوق العاده ای برای انجام این این کار می تواند باشد. امروز کمی تنوع برای شما بسیار لذتبخش خواهد بود، پس سعی کنید کاری را انجام دهید که برای تان جذاب است اما تا به حال جسارت امتحان کردن آن را نداشته اید. در کمال تعجب خواهید دید که شما استعداد قابل توجهی در انجام این کار دارید و شاید حتی تصمیم بگیرید آن را به صورت حرفه ای ادامه دهید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک