دوستان نادر طالب‌زاده درباره او چه گفتند؟


دوستان نادر طالب‌زاده درباره او چه گفتند؟

یکی از دوستان مرحوم نادر طالب‌زاده، او را مجاهدی بزرگ در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی معرفی کرد.

مراسم وداع با نادر طالب‌زاده مستندساز انقلابی و یار دیرین شهید آوینی، در مسجد بلال سازمان صدا و سیما با حضور مردم، مسئولین و یاران و شاگردانش برگزار شد. در این مراسم سراغ چند نفر از کسانی رفتیم که او را از نزدیک می شناختند و با آنها درباره ویژگی های نادر طالب زاده گفت و گو کردیم.

متن گزیده صحبت های این افراد و فیلم کامل آن را در ادامه بخوانید و ببینید:

مهرزاد اشدری فعال عرصه فرهنگی و از دوستان نادر طالب زاده ‌به ما گفت: بیش از بیست سال است که از نزدیک یا دورادور با نادر طالب زاده همکاری و همفکری داشته‌ام.

محمد حسین رجبی دوانی کارشناس تاریخ اسلام هم، نادر طالب زاده را مجاهد بزرگ عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست.

به گفته این فعال فرهنگی، از ویژگی های نادر طالب زاده تعصب او به انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب و خون شهدا بود. نادر طالب زاده در هر عرصه ای که توان داشت، هر فعالیت یا تجربه‌ای اندوخته بود را برای دفاع از انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کرد.

مرضیه هاشمی خبرنگار و مستندساز هم می‌گوید، طالب زاده انسانی خوب و دلسوز انقلاب و در کار فرهنگی به خصوص در حوزه بین الملل بی‌نظیر بود که برای تبلیغ اسلام، خسته نمی شد.

گفتنی است؛ نادر طالب زاده جمعه ۹ اردیبهشت امسال برابر با آخرین جمعه ماه رمضان (روز قدس) پس از تحمل یک دوره بیماری و بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان، دار فانی را وداع گفت. پیکر او روز گذشته در جوار مزار شهید آوینی در بهشت زهرا (س) دفن شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)