کلهر: حضور سیدجلال نظم خوبی به خط دفاعی پرسپولیس داده بود/قهرمانی هنوز هم دور از دسترس نیست


کلهر: حضور سیدجلال نظم خوبی به خط دفاعی پرسپولیس داده بود/قهرمانی هنوز هم دور از دسترس نیست

رکنا ورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد با توجه به تساوی استقلال این امیدواری وجود دارد تا شاگردان یحیی بتوانند به قهرمانی امیدوار باشند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه یحیی ارنج خوبی برای بازی با پیکان در نظر گرفته بود و عملکرد عالی بازیکنان خط دفاعی منجر به این شد تا مرکز زمین در اختیار پرسپولیس باشد و خیلی راحت هافبک‌های این تیم بتوانند از طریق کانال‌های کناری و جناحین راحت‌تر برای مهاجمان ایجاد موقعیت کنند. اتفاق خوبی بود که کادرفنی تصمیم به حضور 2 مهاجم در زمین گرفت و این اتفاق موجب شد موقعیت بیشتری برای رسیدن به گل روی دروازه تیم پیکان خلق کند. امیدوارم در چند بازی پایانی خود با آرامش کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: خیلی خوشحالم کسب این 3 امتیاز باعث شد تا از زیر فشار روانی که بازیکنان پرسپولیس در آن قرار داشتند، خارج شوند. نکته مثبت این دیدار این بود که پرسپولیس در هنگام دفاع خیلی خوب جمع می‌شد و در حمله هم خیلی خوب باز می‌شد و این موضوع سبب شد تا مالکیت توپ و میدان را در اختیار خود بگیرد و اجازه زیادی به بازیکنان پیکان ندهد. کسب 3 امتیاز کمک می‌کند تا بتوجه به لغزش استقلال، شاگردان گل‌محمدی در کوراس قهرمانی باقی بمانند. از بازیکنان ممنونم و دست‌شان دردنکند. به نظرم حضور سیدجلال حسینی نظم خوبی به خط دفاعی پرسپولیس داده بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: مطمئنم استقلال در چند بازی پایانی خود دچار لغزش خواهد شد و پرسپولیس محکوم به این است تا تمام بازی‌های خود را ببرد تا امیدوار به قهرمانی باشد. فکر می‌کنم اخراج، امید عالیشاه باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس بدانند چه بازی حساسی پیش‌روی دارند و با تمام وجود بازی کردند. خداراشکر تمام توان خود را گذاشتند تا موقعیتی به حریف ندهند و همین امر کمک کرد تا بتوانند بازی را کنترل کنند و سه امتیاز را بگیرند. امیدوارم اشتباهات فردی که در بازی‌های گذشته رخ داد دیگر تکرار نشود. شک ندارم قهرمانی هنوز هم دور از دسترس نیست.

کلهر در خصوص عدم گلزنی تمیروف گفت: تمیروف در برخی مواقع خیلی خوب به دفاع حریف فشار می‌آورد اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را ندارد. یحیی می‌تواند از مهدی عبدی که خیلی خوب چارچوب‌شناس و از شم گلزنی بالایی نیز برخوردار است استفاده کند تا در مواقعی که بازی به بن بست خورد به گل برسد.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)