سرنوشت فوتبال ملی اسیر اختلافات است / دویست روز تا جام جهانی بدون رییس فدراسیون


سرنوشت فوتبال ملی اسیر اختلافات است / دویست روز تا جام جهانی بدون رییس فدراسیون

خبرنگاران حاضر در محل مرکز تیم های ملی در انتظار خروج اعضای هیئت رئیسه برای گفت‌وگو با ایشان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی، حسن کامرانی‌فر و اعضای هیئت رئیسه در این نشستی که امروز برگزار شد حضور داشتند. علاوه بر میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون، بهرام رضاییان، احسان اصولی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان و احمدرضا براتی اعضای هیئت رییسه بودند که در جلسه امروز حاضر شدند.

نکته جالب جلسه هیئت رئیسه امروز عدم رسمیت آن بود که به واسطه غیبت یکی از اعضا (مهرداد سراجی) از شکل رسمی خارج‌ شد بنابراین تصمیمات احتمالی مدنظر اعضای هیئت رئیسه باید در‌ مجمع آتی فدراسیون فوتبال که قرار است هفدهم خرداد برگزار شود به رای گذاشته شود.

فدراسیون فوتبال ایران در دوره تازه کاری در اسفند ماه دو سال پیش رئیس تازه خود را شناخت اما بعد از یک سال و به دلیل شورش ناگهانی اعضای هیئت رئیسه، با هدایت یکی دو نفر از ایشان با وضعیت جدیدی مواجه شد؛ رئیس فدراسیون عزل شد و دو عضو هیئت رئیسه (مهرعلی و بهاروند) از جمع نفرات کابینه خارج شدند. این در حالی است که حیدر بهاروند همچنان به عنوان رئیس سازمان لیگ در پست خود حضور دارد.
سرنوشت فوتبال ملی اسیر اختلافات است / دویست روز تا جام جهانی بدون رییس فدراسیون

نمایی از چهار کاندیدای انتخابات قبلی که هیچ کدام از آنها به فرجام مورد نظر نرسیدند

عدم رسمیت جلسه امروز و حضور یکی از اعضا از بازداشت به صورت اسکایپی شرایطی از کلیت آنچه که در مهم ترین نهاد تصمیم ساز فوتبال ایران می‌گذرد، پرده برمی‌دارد.‌ اتفاقی که پس از ماجراجویی ها در بالاترین سطح فکری فوتبال ایران، آینده فوتبال ملی را هم به مخاطره نزدیک کرده است.

در حالی که رقابت های جام جهانی قطر کمتر از دویست روز آینده برگزار می‌شود، اختلافات درونی حرف اول و خبر بزرگ فدراسیون فوتبال ایران است و باید دید که در نهایت تاثیر این اتفاقات در سرنوشت فوتبال ملی چه خواهد بود.

در حال حاضر خبرنگاران در انتظار خروج اعضای هیئت رئیسه از این نشست هم‌اندیشی (و نه رسمی) و اظهار نظر آنها درباره مسائل جاری فوتبال ایران هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان