استاندار آذربایجان غربی: ایرنا رسانه‌ای مرجع برای امیدآفرینی در جامعه است


استاندار آذربایجان غربی: ایرنا رسانه‌ای مرجع برای امیدآفرینی در جامعه است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز به تزریق امید در جامعه با همراهی رسانه‌ها نیاز داریم، گفت: ایرنا، نقش مرجعیت رسانه‌ای دارد و در این زمینه باید پیشتاز بوده و نقش و وظیفه خود را ایفا کند.

محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در دیدار رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه افزود: همه نهادها باید در راستای وظایف خود برای جلوگیری از ناامیدی اهتمام داشته باشند که در این راستا، اطلاع رسانی اقدامات از سوی دستگاه‌های اجرایی و به همت ایرنا می‌تواند بسیار کارساز باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح جدید حذف ارز ترجیحی در مورد برخی کالاهای اساسی اظهار کرد: در این خصوص باید حرف‌های کارشناسی از سوی رسانه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد و اقناع سازی افکار عمومی با اشاره به مزیت‌های این طرح مهم دولت در دستور کار رسانه باشد تا از نگرانی مردم کاسته شود.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: این طرح برای کمک به اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه بوده و دولت برنامه ویژه‌ای برای اجرای آن دارد که بزودی از سوی نهادهای مسوول اطلاع رسانی در مورد طرح انجام خواهد شد.

معتمدیان با اشاره به اینکه برخی افراد و رسانه‌ها همواره به دنبال مایوس کردن مردم، اختلاف افکنی و پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند، یادآور شد: متاسفانه، مطالبه سازی در جامعه صورت می‌گیرد که این امر بسیار ناپسند و به دور از انصاف است.

استاندار آذربایجان غربی: ایرنا رسانه‌ای مرجع برای امیدآفرینی در جامعه است

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد، ریل گذاری‌های خوبی در آذربایجان غربی صورت گرفته است، گفت: کارهای خوبی در دست انجام است که در صورت تکمیل آن، قطار توسعه استان سرعت گرفته و در ریال قرار می‌گیرد که با همه توان در حال تداوم این مسیر هستیم.

معتمدیان ظرفیت‌های آذربایجان غربی را بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها باید در مقیاس ملی تبیین شود که در این خصوص، ظرفیت و وظیفه رسانه‌ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان بازوی رسانه‌ای دولت بسیار ویژه است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه هم در این دیدار با اشاره به اقدامات قابل توجه انجام شده در راستای تبیین وضعیت استان و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف گفت: با همه توان برای شناساندن وضعیت موجود، اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا و انعکاس خدمات دولت به مردم استان تلاش می‌کنیم.

مجید سلیمانی افزود: ایرنا همواره در حوزه رسانه و انعکاس خدمات دولت به مردم پیشتاز بوده که این پیشتازی، در صورت همراهی دستگاه‌های اجرایی با این خبرگزاری بیشتر خواهد بود تا بتوانیم به رسالت خود در تبیین دستاوردهای دولت، امید آفرینی در جامعه و انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مسوولان عمل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه