شهدا با اهدای جان خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند


شهدا با اهدای جان خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: شهدا با اهدای جان خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و اکنون نیز وظیفه اصلی آحاد مردم و مسئولان پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» روز شنبه در دیدار با خانواده شهید« بهرام انزلچی » از شهدای گرانسنگ جنگ تحمیلی، افزود: شهدا برای حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، خاک و ناموس وطن از جان خود گذشتند تا امروز مردم این سرزمین در امنیت کامل زندگی کنند.

وی ادامه داد: همواره باید خون شهدا را پاس بداریم و تداوم راه این شهدای والامقام را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم و زیر پرچم ولایت در راستای اعتلای انقلاب و اسلامی حرکت کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: اشاعه منش فکری و الگوی رفتاری شهدا سرمایه نرم کشور است و استفاده از این سرمایه ارزشمند در گرو تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مخلص الائمه اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند و خدمت و تکریم آن‌ها افتخاری ارزشمند و توفیق الهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ما هرچه داریم به برکت فداکاری شهدا و ایثارگران است و باید خدمت به خانواده این عزیزان را در اولویت کاری خود قرار دهیم

شهید «بهرام انزلچی» ششم تیرماه ۱۳۴۲ به دنیا آمد و در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو عملیات والفجر هشت به مقام والای شهادت نایل آمد.

استان مرکزی ۶۲۰۰ شهید والا مقام در راه اسلام و قرآن اهدا کرده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید