والیبال باشگاه های آسیا| اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب و تاراز


والیبال باشگاه های آسیا| اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب و تاراز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۲6 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود. در چهارمین مسابقه...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۲6 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در چهارمین مسابقه امروز تیم مقاومت شهداب یزد سه بر صفر حریف قزاقستانی خود را شکست داد و با 9 امتیاز صدرنشین گروه دوم مسابقات باقی ماند.

امین اسماعیل‌نژاد با کسب 20 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم تاراز قزاقستان نیز ویتالی وری‌بودین با 15 امتیاز، بهترین بازیکن شد. دو بازیکن با پیراهن شماره 18 رقابت جذابی برای این عنوان بایکدیگر داشتند.

تیم مقاومت شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 97 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 44 پوئن در حمله، 11 امتیاز در دفاع، 6 پوئن سرویس و 36 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تاراز بود.

نماینده قزاقستان نیز در این مسابقه در مجموع 79 امتیاز کسب کرد که شامل 47 امتیاز حمله، 8 دفاع، 4 پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهداب بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید