چگونه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کنیم؟


چگونه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کنیم؟

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) متقاضیان از روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خرید خودرو اقدام کنند؛ اما نحوه ثبت نام در این سامانه چگونه خواهد بود؟ روز گذشته سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس کاربران قرار گرفت و در حال حاضر کاربران با مراجعه به این سامانه به آدرس... نوشته چگونه در سامانه...

متقاضیان از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خرید خودرو اقدام کنند؛ اما نحوه ثبت نام در این سامانه چگونه خواهد بود؟

روز گذشته سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس کاربران قرار گرفت و در حال حاضر کاربران با مراجعه به این سامانه به آدرس sale.iranecar.com می‌توانند از جزئیات شرایط فروش خودروسازان مطلع شوند. طبق اعلام وزارت صمت، نخستین طرح فروش خودروسازان از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ۱۴۰۱ در این سامانه به اجرا خواهد رسید، اما نحوه ثبت نام در این سامانه چگونه خواهد بود.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

شرایط ثبت نام

وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان را به شرح زیر اعلام کرد:

کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد.به هر کد ملی فقط یک خودرو ارائه می‌شود.حداقل سن ثبت نام برای خرید خودرو حداقل ۱۸ سال خواهد بود.برای تمام طرح‌های فروش تا اطلاع ثانوی محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید از سایر خودروسازها به مدت ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است.داشتن گواهینامه رانندگی الزامی است.امکان صلح در قراردادهای فروش وجود ندارد.مندرجات سجلی و پستی طبق سامانه امتا صحت‌سنجی خواهد شد.در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه پس از 5 ماه و ۱۰ هزار کیلومتر از تاریخ تحویل، گارانتی خودرو غیر فعال خواهد شد.اگر متقاضی پس از ثبت نام در قرعه کشی برنده شود و فرایند واریز وجه را انجام ندهد، تا دو دوره اجازه شرکت در طرح‌های فروش را نخواهد داشت.

مراحل ثبت نام

پس از این که متقاضی تمام شرایط ثبت نام را دارا بود، برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو باید مراحل زیر را به ترتیب طی کند:

مرحله ۱: انتخاب گزینه «ورود/ثبت نام»مرحله ۲: ایجاد حساب کاربریمرحله ۳: تکمیل فرم ثبت ناممرحله ۴: انتخاب خودرو مورد نظرمرحله ۵: انتخاب بخشنامه فروش مورد نظرمرحله ۶: مشاهده اطلاعات ثبت شده و تایید آنهامرحله ۷: دریافت کد رهگیری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا