فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه هستند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه هستند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار ثمره خون پاک آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار احمد طاهری شامگاه سه‌شنبه در نخستین یادواره ۴۵ شهید انتظامی شهرستان سراوان اظهارداشت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم این عزیزان است و وظیفه داریم با خدمت صادقانه به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا اسلام و انقلاب به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت بیان کرد: امروز به برکت جانفشانی شهدا، امنیت بر کشور حاکم و چشم طمع بیگانگان به این مرز و بوم کور شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه در میان قشر جوان تأکید کرد و افزود: پایبندی به راه شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر باید در رأس امور قرار گیرد و ارج نهادن به این بزرگواران و خانواده‌هایشان، موجب رشد روزافزون فرهنگ تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.
وی یادآورشد: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده است و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه حاکم باشد خدشه ای به آرمان های والای اسلامی ما وارد نخواهد آمد.
سردار طاهری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را موجب پایداری انقلاب و اسلام دانست و گفت: شهدای انتظامی جان شیرین خود را فدای امنیت و آسایش مردم کردند و ما امروز وظیفه داریم با خدمت صادقانه به مردم که ولی نعمت ما هستند ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
وی فداکاری‌ خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را ستود و اظهارداشت: عزت و سربلندی اسلام، ریشه در صبر و استقامت خانواده معظم شهدا دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت تکریم و قدرشناسی ازخانواده معظم شهدا گفت: ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده این عزیزان هستیم و خود را موظف می‌دانیم تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند