رزمایش دریایی بسیج تالش و آستارا در آستانه سوم خرداد


رزمایش دریایی بسیج تالش و آستارا در آستانه سوم خرداد

آستارا - ایرنا - نیروهای بسیج شهرستان‌های تالش و آستارا با مشارکت نیروهای مرزبانی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، در آبهای ساحلی خزر با قایق‌های متعدد رزمایش دریایی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رزمایش دریایی قایق های بسیج شهرستان های تالش و آستارا امروز دوشنبه با شرکت یک شناور و چند قایق مرزبانی ، ۶۰۰ نیروی بسیجی و با حضور تنی چند از فرماندهان و نیروهای سپاه و مسئولان محلی و بسیجیان در آبهای ساحلی ویزنه تالش برگزار شد.

قایق های تندرو بسیج تالش و آستارا و مرزبانی با حمل پرچم های پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، انسجام و تحرکات پشتیبانی خود را نسبت به همدیگر در روی امواج خزر به نمایش گذاشتند.

عنایت رضایی پور فرماندار آستارا در بازدید از این رزمایش دریایی، گفت: امروز در آستانه سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر، ۲۰۰ قایق در این رزمایش شرکت کردند و صلابت و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

وی از این رزمایش با عنوان نمایش توان نیروی دریایی بسیج تالش و آستارا یاد کرد و افزود: بسیجیان مخلص و متعهد در هر حوزه کاری و خدمتی، از همه ظرفیت های موجود در راستای خدمت به مردم و میهن استفاده می کنند.

رزمایش دریایی بسیج تالش و آستارا در آستانه سوم خرداد

شهرستان تالش با ۹۳ کیلومتر و شهرستان آستارا با ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه دریای خزر و غرب استان گیلان واقع شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند