فرماندار گناباد: حل مشکلات کشور نیازمند تبیین روحیه جهادی دفاع مقدس است


فرماندار گناباد: حل مشکلات کشور نیازمند تبیین روحیه جهادی دفاع مقدس است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: حل مشکلات کشور در بخشهای مختلف و خدمت صادقانه به مردم نیازمند تبیین روحیه و تفکر جهادی دوران دفاع مقدس است.

رضا نصیری روز سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گناباد به مناسب سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: دولت سیزدهم با روحیه جهادی و انقلابی از همه ظرفیتهای موجود برای گشودن تنگناهای کشور و خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر به مردم بهره می گیرد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و از جمله فتح خرمشهر با توسل به خدا و اتحاد و همدلی و هم افزایی و با روحیه جهادی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح که از طرف کشورهای غربی و ارتجاع عرب حمایت می شد ایستادند و به پیروزی رسیدند.

فرماندار گناباد گفت: برای آن که خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی نیز فتح شوند باید با توکل به خدا و امداد الهی و توسل به اهل بیت (ع) آن همدلی ها و هم افزایی های دوران دفاع مقدس دوباره تکرار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد هم گفت: مهمترین رمز موفقیت پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر توکل به خدا و امداد و نصرت الهی بود.

سرهنگ پاسدار علیرضا محبی افزود: اتکا به خداوند و دل نبستن به قدرت های مادی، رمز پیروزی در همه عرصه هاست و در طول ۴۳ سال گذشته، هر جا ما این روش را پیش گرفتیم به پیروزی دست یافتیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه که "خرمشهرها در پیش است" گفت: میدان مسایل اقتصادی یکی از خرمشهرهای پیش روست که با تدبیر درست مسوولان و همراهی مردم بصیر و انقلابی، به زودی در این میدان هم پیروز خواهیم بود

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید